A- A A+

Balkan textile 2014.

Prepoznatljivo poput promocije svetskog brenda, Novi Pazar i ove godine svoja vrata otvara za aktere i poznavaoce tekstilne industrije. U okviru trećeg međunarodnog "Balkan textile sajma, priliku da upoznaju rad konkurentskih firmi ali i ostvare partnerstva na tržištu, imaće pedesetak izlagača iz zemlje i regiona. Ovogodišnja manifestacija koja se održava od 27. februara do 1. marta staviće, prema najavama, u drugi plan do sada održane susrete ovog tipa u okruženju. Da sve bude u najboljem redu pobrinuće se, pored asocijacije MERIDYEN, upravo grad Novi Pazar i Sportsko sajamska ustanova "Pendik".

Posetioce sajma kao i same izlagače , i u smislu prezentacije sadržaja ali i kompletne organizacije događaja očekuje trodnevni, vrhunski osmišljen i po najsavremenijim kriterijumima pripremljen sajamski konceprt, što potvrđuje upravo Sajamsko sportska ustanova. Iz ustanove koja je za neverovatno kratak vremenski period dobila sva moguća priznanja na polju organizacije, i čiji rejting (u konstantnom porastu ) s razlogom zasenjuje mnogo zvučniju logistiku ovog tipa, poručuju da interesovanje za sajam tekstila nikada nije bilo veće. Upravo je to, prema njihovim rečima, najveći motiv da Novi Pazar kao domaćin trećeg "Balkan textile " sajma ispuni izuzetno visoka očekivanja, pa i više od toga.

Kapaciteti su, kada je o štandovima reč, odavno popunjeni, pa ipak, interesovanje kompanija da se u svojstvu izlagača predstave na sajmu ne jenjava. Na adresu organizatora svakodnevno stižu pitanja o mogućnostima da se izložbeni kapaciteti prošire i sva je prilika da će mnogi zainteresovani privrednici priliku za prezentaciju poslovanja, barem kada je Novi Pazar u pitanju, dobiti tek iduće godine. U odnosu na prošlogodišnju sajamsku ponudu, predstojeća manifestacija biće jača za desetak firmi svetskog ranga, a sami izglagači su jednoglasni u stavu da sajam tekstila zaslužuje mnogo više medijskog i svakog drugog prostora od dosadašnjeg, iako nema spora oko toga da se Novi Pazar tokom trajanja "Balkan textile" manifestacije nalazi u fokusu domaće i inostrane javnosti.

Prvi put, sajam je održan pre dve godine, kao rezultat izuzetne saradnje između grada Novog Pazara i turskih privrednika. Naišao je na izuzetan prijem u privredno proizvodnom krugovima, naročito zbog jedinstvenog koncepta, kojim ne promoviše gotove proizvode već repromaterijal neophodan u proizvodnim procesima tekstilne i industrije nameštaja.

Nakon prva dva održana sajma, tokom kojih su uspostavljeni brojni poslovni konktakti i započeta zajednička poslovanja, novopazarske firme otvorile su vrata na mnogim do tada nedostupnim tržištima, i dobile priliku da ondašnjim kupcima prezentuju svoje gotove proizvode. Očekuje se da će i po broju inostranih posetilaca ovogodišnji "Balkan textile" sajam nadmašiti postojeća iskustva, zbog čega u turističkom sektoru sa zadovoljstvom iščekuju 27. februar.

Vlada Republike Srbije
USAID
ЕУПРО+
Stalna Konferencija Gradova i Opština
OSCE
unops