Према закону о ДРИ, ревидирањем пословања обухваћени су сви буџетски корисници, све јединице локалне самоуправе. Град Нови Пазар је у протеклом периоду био предмет ревизије пословања у различитим областима, а последњи извештај односи се на ревидирање пословања у 2021. и 2022. години. Предмет ревизије су јавне набавке - поступак планирања, спровођења и извршења, као и расходи за запослене у календарској 2022. години.
Према речима начелника ГУ, Џемила Диванефендића, последњи извештај ДРИ у целини показује напредак у односу на претходне периоде када је ревизија вршена.
„Више смо него задовољни извештајем, нашим радом уопште. Сви делимо то задовољство и то је логичан резултат нашег рада и залагања у минулом периоду. Када је реч о поступку јавих набавки, желим да истакнем да није било расхода који су у супротности са прописима. Сви расходи су реализовани искључиво након спровођења јавних набавки и није било неправилности, од сегмента планирања до реализације. Постојале су незнатне техничке примедбе и сви пропусти су до израде извештаја отклоњени“, рекао је Диванефендић, истичући да Град и ДРИ, као све друге контролне органе и носиоце јавних овлашћења доживљава партнерски.
Он је подсетио да је током двогодишњег, извештајем обухваћеног периода (2021. и 2022. година) спроведено готово 200 поступака јавних набавки, чија се вредност мери миљардама динара, а свака је реализована по закону.
„Све је код нас отворено, чисто и доступно. У прилог наводима иде и сам извештај ревизора, где је апострофирана наша транспарентност и податак да је све што је прописано, доступно на званичној страници града Новог Пазара. Сагледан је податак да смо најранспарентнија локална самоуправа у Србији, што је и наглашено у самом извештају, те је нашем раду дата већа тежина него што смо сами свесни“, рекао је Диванефендић.
Осврћући се на део извештаја који се бави расходима за запослене, начелник ГУ је истакао да је ситуација готово идентична као и код јавних набавки.
„Маса зарада је у складу са законом, број запослених и ангажованих лица такође. Социјална давања, расходи за запослене, трошкови – све је по пропису. Неки медији су све чињенице оставили по страни и истакли наводну неправилност од 2 милиона динара када је реч о расходима за запослене. Реч је о скупштинској одлуци којом смо желели да надоместимо ноћни рад члановима портирске службе, лицима са најнижим примањима. На овај смо начин њихов рад материјализовали и постпили онако како је једино требало. Није новац дакле отишао функционерима, него портирима ГУ “, казао је Диванефендић, истичући да нема говора о неправилностима. Позитиван извештај ДРИ је према његовим речима резултат континуираног, исцрпног рада свих органа локлане самоуправе и свих стручних служби.