Градска управа за изворне и поверене послове
НАЧЕЛНИК ГРАДСКЕ УПРАВЕ
Начелник Градске управе представља и заступа Градску управу, даје упутства и смернице за рад унутрашњих организационих јединица у погледу начина извршавања послова и задатака, ускладјује рад Градске управе и обезбешује функционисање управе као јединственог органа, одговара за законитост рада управе, решава сукобе надлежности између унутрашњих организационих јединица, даје мишљења Скупштини града, Градоначелнику, Градском већу и радним телима Скупштине града о нацртима прописа као и друга правна мишљења, издаје појединачна акта о радним односима запослених и постављених лица у Градској управи, врши дисциплинска и друга овлашћења према запосленима у Градској управи, решава о изузећу службеног лица у Градској управи, стара се о обезбеђивању материјалних и других услова за ефикасан рад Градске управе, одлучује о прибављању и отуђењу опреме веће вредности, (за коју није одређена надлежност другог органа), као и опреме мање вредности и потрошног материјала, врши и друге послове у складу са законом, Статутом града, одлукама Скупштине града, Градског већа и градоначелника.
Начелник градске управе

Џемил Диванефендић
НАЧЕЛНИК ГРАДСКЕ УПРАВЕ ЗА ИЗВОРНЕ И ПОВЕРЕНЕ ПОСЛОВЕ
Биографија

Рођен у Новом Пазару 01.11.1981.године. Дипломирао на правном факултету Универзитета у Новом Пазару. У периоду 2008-2018.године био запослен Републичком фонду за пензијско и инвалидско осигурање-Филијала Нови Пазар.
На функцију заменика Градског правобраниоца Града Новог Пазара именован 02.07.2018.године, а одлуком градског Већа Града Новог Пазара 04.04.2019.године изабран на место начелника градске управе за изворне и поверене послове.
Заменик начелника Градске управе замењује начелника Градске управе у случају његове одсутности и спречености да обавља своју дужност и помаже начелнику Градске управе у свакодневном раду. По налогу начелника Градске управе врши послове из надлежности Градске управе.
Заменик начелника

Мирко Дрманић
ЗАМЕНИК НАЧЕЛНИКА ГРАДСКЕ УПРАВЕ ЗА ИЗВОРНЕ И ПОВЕРЕНЕ ПОСЛОВЕ
Биографија

Мирко Дрманић, дипломирани правник, рођен у Новом Пазару, 7.5.1977. године. Стални радни однос у Градској управи за изворне и поверене послове заснива 2002. године. У периоду од 2006. године, распоређен је на место шефа, а потом начелника у Одељењу за скупштинске и заједничке послове. У периоду од јула 2008. обавља функцију начелника Општинске управе, а одлуком Градског већа града Новог Пазара од 14.5.2015. године изабран је на место заменика начелника Градске управе.
ОДЕЉЕЊА ГРАДСКЕ УПРАВЕ
Одељење за општу управу
Образује се за: унапређење организације рада и модернизације Градских управа, примену закона и других прописа у општем управном поступку у пословима локалне самоуправе, решавање у управним стварима у области грађанских стања, вођење матичних књига и евиденција о држављанству, вођење и ажурирање бирачког списка, послове пружања правне помоћи грађанима на територији града Новог Пазара, обављање стручних и административних послова за месне заједнице, послове спровођења избора, референдума и самодоприноса, послове услужног центра.
Биографија

Марко Славковић, рођен 25.07.1970.године у Новом Пазару, по занимању дипломирани правник. У градској управи радио у служби бесплатне правне помоћи и Градском јавном правобранилаштву . На место начелника Одељења за општу управу постављен је 14.07.2015.године. Ожењен је и отац је двоје деце.
Одељење за друштвене делатности
Образује се за вршење послова Градске управе који се односе на: оснивање установа и организација у области предшколског васпитања и образовања, основног образовања, средњег образовања и високог образовања; послове просветне инспекције, културу, примарну здравствену заштиту, физичку културу, спорт, дечију и социјалну заштиту; праћење и обезбеђивање њиховог функционисања и надзор над радом; организацију вршења послова у вези са заштитом културних добара од значаја за општину; подстицање развоја културног, уметничког аматеризма и остваривање услова за рад музеја и библиотека и других установа културе, чији је оснивач; ученичка и студентска питања; друштвену бригу о деци, социјалну заштиту и здравствену заштиту; посебне рачуне и подрачуне, дечији додатак, породиљско одсуство, борачко инвалидску заштиту, послове у вези са радом комесаријата за избеглице, послови канцеларије за Роме послове остваривања родне равноправности и једнаких могућности у градским управама, као и друге послове у складу са законом. Обавља послове који се односе на поступање школа у погледу придржавања закона, других прописа и општих аката, врши увид у наменско коришћење средстава којима школа располаже, врши преглед школе у поступку утврђивања испуњености услова за почетак рада и обављање делатности, преузима мере ради остваривања права и обавеза ученика, родитеља и наставника односно сарадника и директора, контролише испуњеност услова за превремени упис деце и поништава упис ученика у школу ако је обављен супротно закону, врши преглед прописане евиденције коју води школа и утврђује чињенице у поступку поништавања јавних исправа које школа издаје, забрањује спровођење радњи у школи које су супротне закону, контролише испуњеност прописаних услова за спровођење испита, решењем наређује отклањање неправилности и недостатака у одређеном року, решењем наређује извршавање прописане мере која није извршена, подноси пријаву надлежном органу за учињено кривично дело или привредни преступ односно захтев за покретање прекршајног поступка, обавештава други орган ако постоје разлози за предузимање мера за које је тај орган надлежан, припрема извештај из своје области.
Биографија

Аладин Брунчевић, рођен је 17.03.1987. године у Новом Пазару.
Основну и средњу школу је завршио у родном граду.
Основне академске студије је завршио на Државном Универзитету у Новом Пазару, на департману за економске науке.
У периоду од 2015-2016.године обављао је стручну праксу у ревизорској кући “Финодит” доо, са седиштем у Новом Пазару.
У периоду 2016-2022. године обављао је послове инспектора за принудну наплату у Градској управи за наплату јавних прихода.
Учесник је бројних семинара и радионица које су имале за циљ унапређење рада локалних самоуправа и унапређење примене пореских политика.
Одељење за финансије
Образује се за обављање послова који се односе на стручне, финансијско-материјалне, управно-правне, нормативно-правне и административно-техничке и друге послове за органе Града, градске управе и друге кориснике буџета у складу са законом у области: билансирања јавних прихода и јавних расхода буџета Града, остваривања јавних прихода, макроекономску и фискалну анализу, планирање и припрема буџета Града, завршног рачуна, трезора Града, финансијско планирање, управљање готовинским средствима, контролу расхода буџета, управљање дугом, буџетско рачуноводство и извештавање, финансијско-рачуноводствени послови, благајничко пословање и економат градских управа, управљање финансијским и информационим системом, инспекцијски надзор над коришћењем буџетских средстава, преусмеравање апропријација одобрених на име одређених расхода, у складу са законом, финансијско-рачуноводствене послове директних буџетских корисника који се односе на: учешће у припреми финансијских планова и завршних рачуна, контролу новчаних докумената и инструмената плаћања са аспекта уговорних обавеза и наменског трошења средстава, фактурисања услуга, благајничког пословања, формирање књиговодствених исправа, вођење пословних књига и евиденција по корисницима, усаглашавање потраживања и обавеза, одређивање квота директним корисницима средстава буџета Града, контролу спроведених поступака јавних набавки буџетских корисника, установа и јавних предузећа, чији је оснивач Град Нови Пазар, јавних набавки у складу са законом и другим актима за органе Града и градске управе, као и пружања стручне помоћи директним и индиректним буџетским корисницима у поступцима јавних набавки, субвенције јавним предузећима над чијим радом врши надзор, финансијског планирања, контроле и сравњења завршних рачуна, консолидације извештаја и састављање консолидованог годишњег извештаја индиректних корисника буџета града који су у њеној надлежности и друге послове у складу са прописима о буџетском систему.
Биографија

Салбин Каришик, дипломирани економиста, рођен 12.02.1976.године у Новом Пазару.
У периоду од 2001 до 2022. године радио у:
- Процредит банка – Менадзер за рад са привредним субјектима,
- Меридијан (Цредитагрицоле) банка – Менадзер експозитуре,
- Еуро банка – Менадзер експозитуре,
- Социете Генерале (ОТП банка) – Менадзер за рад са корпоративним привредним субјектима у дирекцији мреже.
Лицнеце: 19.02.2009. лиценца НБС-а за самостално обављање заступника у осигурању.
У априлу 2022. године распоређен на место руководиоца Одељења за финансије.
Одељење за привреду
Образује се за обављање послова који се односе на стручне, студијско-аналитичке, управно-надзорне, нормативно-правне, материјално-финансијске, административно-техничке и друге послове Града у области: утврђивања обима и структуре робних резерви Града, обезбеђења, унапређења, коришћења, заштите, развоја пољопривреде, пољопривредног земљишта, пашњака и ерозивних подручја, шума и вода, биљног и животињског света, водопривреде, подручја са природним лековитим својствима, индустрије, занатства, приватног предузетништва, трговине, снабдевености тржишта, привреде, приватизације, старање о развоју угоститељства, занатства, трговине и туризма, подстицања развоја задругарства, израде краткорочних и дугорочних планова привредног развоја, стварање стимулативног амбијента за привлачење, домаћих и страних инвеститора кроз различите видове подстицајних мера, обезбеђење кредитних линија за финансирање инвестиционих програма у области отварања нових и даљег развоја постојећих привредних субјеката, сарадња и координација на изради, управљању и реализацији пројеката са партнерским односима из владиног и невладиног сектора, координирање и сарадња са представницима синдикалног организовања, одређивање цена у комуналним и другим делатностима за које је надлежан Град, припреме пројеката из области привреде, припрема мишљења у поступку приватизације, вршење послова државне управе које Република повери Граду из области вода, водопривреде, индустрије, занатства, предузетништва, трговине, снабдевености тржишта, привредног развоја, туризма и друге послове које Република повери граду, вршење координације активности донатора на реализацији пројеката из области локалне самоуправе, израду решења, уговора, споразума или нацрта ових правних аката са партнерима и донаторима, дефинисање пројектних задатака, извршавање стручних пројеката и пројеката који произилазе из међународне сарадње и сарадње јединица локалне самоуправе, израду извештаја, анализа и обавештења који се односе на пројекте у области локалне самоуправе, израду студије изводљивости пројеката од значаја за локалну самоуправу, праћење и учествовање у реализацији дефинисаних пројектних задатака и пројеката, учествовање у утврђивању и процени штете од елементарних непогода, послове статистике и статистичке анализе, пројектовање и праћење реализације буџета за инвестиције, предлагање приоритета инвестиција, одређивање пројектних задатака са носиоцима, учествовање у имплементацији и праћење пројектних задатака са носиоцима, учествовање у имплементацији и праћење остваривања инвестиција по фазама, када Град није инвеститор, успостављање базе података неопходне за спровођење инвестиција, инвестиционог маркетинга, координирање активности донатора (владиног као и невладиног сектора) и Града у реализацији инвестиција, реализацију инвестиција које се финансирају средствима буџета.
Биографија

Одељење за локални економски развој
![]() |
ЛЕР - ВИЗИЈА ГРАДА НОВОГ ПАЗАРА Да Нови Пазар постане: привредни, туристички и културни центар; пожељна дестинација за живот и рад и место за сигурну будућност грађана. |
МИСИЈА ОДЕЉЕЊА ЗА ЛЕР ЈЕ ЈАЧАЊЕ ЛОКАЛНОГ ЕКОНОМСКОГ РАЗВОЈА КРОЗ:
• привлачење нових инвестиција (домаћих и страних-ФДИ)
• пружање подршке локалној пословној заједници
• јачање предузетништва и стварање повољних услова за побољшање квалитета живота
• јачање привредног развоја града Новог Пазара кроз управљање
• праћење (мониторинг) и реализацију пројеката и активности од економског значаја
Одељење за локални економски развој се образује ради активног преузимања одговорности за локални економски развој, ради бољег и ефикаснијег планирања, припреме, координације, управљања, реализације и надзора над активностима из области локалног економског развоја на територији града Новог Пазара. У том циљу образује се за обављање следећих послова: предлагања градоначелнику и Градском већу стимулативних мера за отварање нових МСП и привлачење директних страних и домаћих инвестиција, припреме предлога правних аката у области економског развоја, припрема предлога пројеката идентификованих у Стратегији одрживог развоја, сарадња са министарствима, развојним агенцијама, донаторским организацијама и осталим релевантним факторима на припреми и спровођењу пројеката од стратешког значаја за Град, предлагања Градоначелнику и Градском већу прописа којима се унапређује систем изворних јавних прихода и даје мишљење на акте којима се мења стопа, односно висина изворних прихода локалне самоуправе или на други начин утиче на положај пореских обвезника-привредних субјеката, пружања мишљења за усвајање и спровођење Локалних инвестиционих програма, покретања иницијатива за успостављање индустријских и технолошког парка, пословних инкубатора, као и за санацију и рехабилитацију деградираних површина на територији Града, покретања иницијативе за израду, измену или допуну урбанистичких планских аката (намена површина, план парцелације грађевинског земљишта, план мреже и објеката саобраћајне, енергетске, водопривредне, комуналне и друге инфраструктуре) у циљу стварања услова за ефикаснији привредни развој и даје мишљење у поступку који није покренут по иницијативи одељења, давања мишљења у поступку доделе грађевинског земљишта на трајно и привремено коришћење и вршења контроле наменског коришћења грађевинског земљишта, предлагања мера за побољшање инспекцијских и управних процедура које утичу на економски развој, предлагања мера за смањење стопе незапослености и смањење сиромаштва, предлагања мера за побољшање радне способности и стварање једнаких могућности за жене и угрожене групе, пружања потребне подршке током процеса стратешког планирања, константном комуникацијом са Саветом за одрживи развој Града и Привредним саветом Града, праћењем активности и састанака ових савета и извештавањем о резултатима тих састанака у писаном облику са датим закључцима и предлозима, надзором над реализацијом пројеката од економског значаја проистеклих из Стратешког плана за ЛЕР - Стратегије одрживог развоја Града Новог Пазара и ажурирањем, иницирањем и израдом нових стратешких докумената за локални економски развој, послова маркетинга, у оквиру ког посебно послова припреме промотивног материјала (брошуре, проспекти, ЦД материјали, приказ Града, интернет страна, електронски билтени, преглед привредних потенцијала и понуде Града), - дистрибуција амбасадама других земаља, канцеларијама разних комора у иностранству, трговинским одсецима страних амбасада у земљи, изложбе, другим општинама-градовима и регионима у земљи и иностранству, организације промотивних манифестација, учешће на сајмовима и привредним изложбама, организације и учешћа у организацији и припреми информативних кампања о важности директних страних инвестиција и промоцији пословног концепта који се одражава на локалну заједницу, животну средину, филантропске активности, представљање града или општине на регионалном, државном и међународном нивоу у активностима везаним за економски развој, одржавање постојећих, привлачења нових и ширења локалних пословних активности и у вези с тим одржавање сталних контаката са представницима инвеститора (домаћих и страних), системски приступ у односима са потенцијалним инвеститорима, организација обилазака намењених потенцијалним клијентима, привредних потенцијала интересантних за инвестирање, стварања и одржавања базе података: о расположивој стручној радној снази у сарадњи са Националном службом запошљавања, укључујући базу података о незапосленима и запосленима; о локалним компанијама; о новим домаћим и страним инвеститорима; о слободном градском грађевинском земљишту, земљишту погодном за изградњу индустријских постројења, расположивим инвестиционим ресурсима (постојећа индустријска постројења и објекти и постојеће компаније заинтересоване за заједничка улагања); о пословном простору у власништву Града и приватном власништву - искоришћеност, цене изнајмљивања, продајна цена, величина; са Контакт информацијама у републичкој и локалној администрацији и јавним предузећима, као и у осталим релевантним институцијама; образовних и финансијских институција у Граду; о могућностима за приватизацију, контаката и директне подршке локалној пословној заједници, односно одржавање дневних контаката са локалним предузетницима, организација истраживања у циљу унапређења њихових пословних способности, процена и вредновање могућности за јачање капацитета инструмената подршке локалном економском развоју, пружање правне и техничке подршке, давање савета и благовремено пружање информација, креирање тренинг програма за почетнике у бизнису и пословна удружења, организација тренинга за МСП и предузетнике у области писања пројеката и припреме документације за кредитне захтеве, у сарадњи са Републичком агенцијом за регистрацију привредних субјеката, пружање помоћи локалним предузетницима у регистрацији и пререгистрацији и промовисање концепта предузетништва и јавно приватних партнерстава, подршке процесу стратешког планирања (дневна комуникација са Комисијом за стратешко планирање), праћење активности и састанака Комисије (помоћ у процесу извештавања, припреме закључака и препорука), надзор над реализацијом пројеката проистеклих из стратешког плана локалног економског развоја и извештавање о процесу, подстицаја финансирања путем контаката са пословним банкама које имају филијалу. Послови Одељења су и припремити локалну заједницу, управу, јавна предузећа, установе и институције за процесе евроинтеграција и регионалну политику развоја у периоду до прикључења Србије ЕУ, дефинисати проблеме у оквиру стратешке политике развоја града и региона, одређујући приоритете који ће се званично подржати свим расположивим средствима и на свим нивоима, припремити план деловања Одсека у периоду до наредних избора као и план развоја у наредном изборном циклусу а који је у складу са дефинисаним приоритетима регионалног развоја, формирати радне групе, које ће се бавити различитим областима у складу са стратешким опредељењем развоја а у складу са политиком Европске уније о приоритетима развоја региона и акценат ставити на бржи развој града Новог Пазара у својству пограничне регије, подстицати и вршити саветодавну улогу у процесу прилагођавања пословања установа и привредних субјеката који су директни корисници буџета локалне самоуправе да би се прилагодили стандардима Европске уније, указујући на нове изворе финансирања из фондова ЕУ, образовати стручни тим који ће се саветодавно бавити донацијама и фондовима ЕУ, помагати свим заинтересованим чији пројекти одговарају претходно утврђеним приоритетима заједнице и региона, одговорно преузети лобирање, у складу са законима, код свих структура и инстанци пресудних за реализацију пројеката, сарађивати са свим политичким структурама и канцеларијама које се баве процесима интеграција обезбеђујући међународне и регионалне сарадње и подршке у складу са законским могућностима региона коме се припада и повезати се са европским институцијама и телима у складу са статусом Србије у процесу интеграција, подстицати и омогућавати све облике обука за одборнике, Градско веће и заинтересоване у вези са евроинтеграцијама, стандардима, институцијама и законима.
Биографија

Рођен у Новом Пазару. Основну школу и средњу школу, Гимназију, такодје завршио у Новом Пазару. На Новосадском Универзитету, Економски факултет у Суботици стекао звање дипломираног економисте, смјер Маркетинг менаџмент.
У Пореској управи Филијала Нови Пазар годину дана радио као приправник на пословима у одсеку канцеларијске контроле, те административне послове у вези пореза на пренос апсолутних права.
У приватном предузећу ДОО Мујен две године радио као консултант за некретнине, обављао административне послове у вези уговарања послова изградње стамбених јединица.
У Градској управи Нови Пазар започео на мјесту замјеника начелника Одељења за ЛЕР, затим пословима у оквиру реферата за цене и статистику, те послове везано за реферат туризма – категоризација објеката за пружање туристичких услуга.
Одељење за скупштинске послове, послове градоначелника и Градског већа
Образује се за обављање стручних и административно-техничких послова за Скупштину града, а нарочито: послове у вези са припремањем и одржавањем седница Скупштине града и њених радних тела; обраду материјала са седница и припремање прописа и других аката у области локалне самоуправе и другим областима које нису у делокругу других одељења, праћење њиховог спровођења, вођење евиденције и записника о одржаним седницама и обављање других послова из ове области; стручне и административне послове по поднетим захтевима за оцену уставности и законитости аката које доноси Скупштина града, уређивања и издавања "Службеног листа Града Новог Пазара", као и друге сличне послове у складу са законом. Одељење обавља нормативно правне послове из области организације и остваривања локалне самоуправе, послове контроле законитости, међусобне усклађености градских прописа и унапређења локалног правног система, обраду најсложенијих правних питања из надлежности града и других послова у складу са законом и прописима града. Одељење пружа стручну и административно-техничку помоћ одборницима и одборничким групама у Скупштини града, као и народним посланицима у Народној скупштини Републике Србије. Одељење обавља стручне и административно-техничке послове за градоначелника и Градско веће, у циљу остваривања надлежности градоначелника и заменика градоначелника која се односи на представљање и заступање Града у односу на физичка и правна лица у земљи и иностранству, координацију рада са другим органима града, обављање организационих послова за припрему, одржавање и обраду седница Градског већа и седница радних тела Градског већа и радних састанака Градоначелника.
Одељење за урбанизам и изградњу
Одељење за урбанизам и изградњу образује се за вршење послова који се односе на: припрему и доношење просторног плана и урбанистичких планова, њихову евиденцију и праћење њихове реализације, одређивање јавног грађевинског земљишта, припрему и издавање извода из урбанистичког плана, односно издавање аката о урбанистичким условима, потврђивање усклађености урбанистичког и идејног пројекта са урбанистичким планом, послове парцелације и препарцелације, издавање одобрења за изградњу објеката, потврђивање пријаве за почетак извођења радова, припремних радова и радова за које се не издаје одобрење за изградњу, издавање употребне дозволе, уређење јавних површина путем одговарајућих планских докумената (програм привременог коришћења и др.), потврду планова посебних делова зграде, послове техничке архиве и стручне административне и техничке послове за Комисију за планове, послове у вези легализације бесправно изграђених објеката, провера исправности техничке документације, технички преглед, послови у вези предузимања мера заштите и других радова на културним добрима града и други послови у складу са законом.
Биографија

Црновршанин Нихат,дипломирани инжењер грађевине,рођен 13.10.1964 године у Новом Пазару где је похађао основну и средњу школу и стекао звање грађевинског техничара висогоградње. Студирао на Грађевинско-архитектонском факултету у Приштини,одсек грађевински смер конструктивни где је и дипломирао 1993 године. За време студирања поред редовних обавеза стицао додатне вештине и знања похађајући курсеве за програмирање у центру за образовање Боро и Рамиз.
После завршених студија похађа и завршава В степен саобраћајне школе као и специјалистички инструкторски испит после чега оснива приватни центар за обуку возача „Болид“ у Новом Пазару и ради као предавач и инструктор вожње од 1994 до 1996 године. Од 1996 године оснива приватни пројектни биро „ПЛАН инжењеринг“ Нови Пазар и у периоду од 1996 до 2000 године ради као пројектант на изради пројеката многих стамбених и стамбено пословних објеката. У том периоду учествује као члан комисије за легализацију у раду на легализацији објеката испред Градске управе као и ангажовање у пословима комисије за технички преглед и пријем објеката као председник комисије.
Од 2001 године ради у као стручни сарадник у Одељењу за урбанизам у одсеку за уређење простора на пословима издавање локацијских дозвола.У том периоду похађао стручне курсеве усавршавања у стицању знања рада на програму АутоЦАД. Учествовао као члан тима за ГИС при чему је похађао курс за рад на програму МАП инфо као софтверска алатка ГИС-а. Учествовао на многим домаћим и међународним семинарима и предавањима на стручном усавршавању у области Урбанизма, просторног планирања,изградње као и легализације бесправно изграђених објеката. Од 2008 године распређен у Одељењу за урбанизам у одсеку за грађевинске делатности на пословима као стручни сарадник на издавању одобрења,грађевниских дозвола,употребних дозвола као и легализацији објеката. У том периоду активан као члан многих комисија за процену штете од елементарних непогода.
Од новембра 2020 године именован за руководиоца Одељења за урбанизам. Ожењен ,отац троје деце.
Одељење за имовинско-правне послове
Одељење за имовинско-правне послове образује се за вршење послова који се односе на: давање у закуп грађевинског земљишта и престанак права коришћења грађевинског земљишта, заштиту, очување и евиденцију непокретности које користи град (пословни простори, стамбени простори, киосци, земљишта и др.), управљање, коришћење и располагање тим непокретностима и њихову укњижбу, предлагање мера за заштиту тих непокретности, експропријацију и административни пренос земљишта и зграда, деекспропријацију, успостављање режима својине, утврђивање права ранијег сопственика на неизграђеном грађевинском земљишту, престанак права коришћења грађевинског земљишта и доношење аката о изузимању земљишта из поседа корисника тог земљишта, административне послове за комисију за враћање земљишта и пашњака, комасацију и арондацију земљишта, послове евиденције слободних грађевинских парцела, послови евиденције самовласно заузетих парцела и предузимање мера да се исте ослободе и да се наплаћује накнада за самовласно коришћење истих док се не ослободе од самовласног заузећа, послове извршења управних аката и друге послове у складу са законом.
Одељење за комуналне, стамбене и послове саобраћаја
Одељење за комуналне, стамбене и послове саобраћаја образује се за вршење послова који се односе на: уређење, развој и обављање комуналних делатности, старање о обезбеђењу материјалних и других услова за трајно обављање комуналних делатности, праћење остварења основних комуналних функција - снабдевање водом, одвођење отпадних вода, чишћење јавних површина, одржавање јавних зелених површина, јавне расвете, саобраћаја и др., прати доношење програма и планова комуналних предузећа на територији града и њихову реализацију, предлаже одговарајуће мере, врши надзор над обављањем комуналних делатности, води регистар улица, тргова и зграда и одређује кућне бројеве, послове који произилазе из прописа о одржавању стамбених зграда, спољашњег изгледа, послове управе који се односе на бесправно усељење, уређивање радног времена за одређене делатности и одређивање места на којима се могу обављати одређене делатности, уређивање и обезбеђивање посебних услова и организације градског приградског саобраћаја и ауто-такси превоза путника, послови уређења и организације постављања рекламних паноа (билборда), учешће у управљању кризним ситуацијама.
Одељење за заштиту животне средине, противпожарну заштиту, безбедност и здравље на раду
Одељење за заштиту животне средине, противпожарну заштиту, безбедности и здрављу на раду образује се за вршење послова који се односе на реализацију израду и имплементацију локалних еколошких планова; усмеравање и спровођење послова на заштити живоме средине, спровођење поступка процене утицаја на животну средину, праћењу стања из ове области, организује заштиту и унапређење животне средине у складу са Законом о заштити животне средине и законима којима се уређује заштита природе, ваздуха, заштита од буке, од нејонизујућег зрачења, управљање отпадом, поступање са хемикалијама, биоцидима и др. стратешку процену утицаја планова и програма на животну средину; процену утицаја пројеката на животну средину; интегрисано спречавање и контролу загађивања животне средине и друге области заштите природних ресурса и добара и животне средине; мониторинг, заштиту од удеса и превентивну заштиту који се односе на: израду и спровођење програма праћења и контроле квалитета животне средине (ваздуха, изворске воде јавних чесама, површинских вода, земљишта, мерење нивоа комуналне буке, нивоа радиоактивности и УВ зрачења); анализу стања, праћење примене норматива и стандарда квалитета животне средине и предлагање одговарајућих мера; успостављање локалног регистра извора загађивања; доношење плана квалитета ваздуха и краткорочних акционих планова смањења ризика или прекорачења концентрација загађујућих материја опасних по здравље људи; израду стратешких карата буке и акустичко зонирање; израду екстерних планова који су саставни део планова за реаговање у ванредним ситуацијама; проглашење стања угрожености животне средине у случају удеса; обраду, систематизацију и чување података о квалитету животне средине, припремање, одржавање и коришћење података из регистара и специфичних база података; организацију послова биолошке контроле популација штетних организама, односно припрему и реализацију програма сузбијања штетних организама (комараца, крпеља, глодара и др) на територији града; као и обезбеђење препарата за сузбијање штетних организама и контролу коришћења отрова у сузбијању популација штетних организама, обезбеђење стручне прогнозе, надзора и контроле извођења појединих програма; планирање и урављање пројектима који се односе на: израду стратешких планова, програма и пројеката у области заштите, очувања и рационалног коришћења природних ресурса и добара, употребе обновљивих и алтернативних извора енергије и заштите животне средине; израду програма заштите животне средине, програма заштите природе, израду или учешће у изради акционих и санационих планова и пројеката, планова побољшања квалитета животне средине; израду и спровођење локалног плана управљања отпадом и појединачних програма управљања инертним и неопасним отпадом; припрему промоције и презентације планова, програма и пројеката, одржавање специфичних база података и успостављање информационог система заштите природе и животне средине; води поступак по Закону о рударству и геолошким истраживањима; организује послове противпожарне заштите; послове збрињавања паса и мачака луталица и послове уређења зелених површина и предлагању одговарајућих мера, припрему предлога коришћења средстава остварених од накнаде за унапређење и заштиту животне средине, као и друге послове у складу са законом, организовања послова за безбедност и здравље на раду запослених у органима Града, у складу са организацијом, природом и обимом процеса рада, бројем запослених који учествују у процесу рада, бројем радних смена, процењених ризика, броја локацијски одвојених јединица и врсте делатности. Ради реализације наведеног циља у служби ће се обављати следећи послови: послови физичко-техничког обезбеђења и противпожарне заштите објеката, уређаја и опреме које користе органи Града; припрема акта о процени ризика; вршење контроле и давање савета послодавцу у планирању, избору, коришћењу и одржавању средстава за рад, опасних материја и средстава и опреме за личну заштиту на раду; учествовање у опремању и уређивању радног места у циљу обезбеђивања безбедних и здравих услова рада; организовање превентивних и периодичних испитивања услова радне околине; организовање превентивних и периодичних прегледа и испитивање опреме за рад; предлагање мера за побољшање услова рада, нарочито на радном месту са повећаним ризиком; свакодневно праћење и контролисање и примена мера за безбедност и здравље запослених на раду; праћење стања у вези са повредама на раду и професионалним обољењима, као и болестима у вези са радом, учествовање у утврђивању њихових узрока и припрема извештаја са предлозима мера за њихово отклањање; припремање и спровођење оспособљавања запослених за безбедан и здрав рад; припремање упутстава за безбедан рад и контролисање њихове примене; забрањивање рада на радном месту или употребу средстава за рад, у случају када се утврди непосредна опасност по живот или здравље запосленог; сарађивање и координирање рада са службом медицине рада по свим питањима у области безбедности и здравља на раду; вођење евиденције у области безбедности и здравља на раду.
Одељење за инспекцијске послове
Одељење за инспекцијске послове образује се за вршење послова који се односе на: обављање управног надзора над применом републичких законских прописа, прописа и општих аката Скупштине града и поверених послова посебним материјалним прописима из делокруга инспекцијског надзора: грађевинарства, комуналних делатности, саобраћаја, заштите животне средине, вођење поступака и доношење решења о рушењу и уклањању објеката у поступку инспекцијског надзора; израду нормативно-правних аката и административно-техничких послова којима се уређују и обезбеђују услови и мере које је потребно спровести и обезбедити у току рушења и уклањања објекта; припрему и израду нормативно-правних аката из надлежности Одељења. - обавља послове извршавања решења која доносе инспектори и других решења Градске управе, израде пратеће документације у вези са поступком извршења, обављањем потребних припрема и провера у вези са извршењем решења, уклањања бесправно подигнутих објеката или делова објеката употребом приручних средстава и механизације и уклањања физичких препрека са јавних површина, обезбеђења општинске имовине. Врши надзор реализације израде и имплементацију локалних еколошких планова. У оквиру овог Одељења градски инспектори су овлашћени да изричу и наплаћују мандатне казне за прекршаје који су прописани градским прописима.
Биографија

Рођен је 08.11.1964.године у Глухавици, Тутин. Средњу школу завршио у Новом Пазару смер математичко-технички сарадник. Дипломирао на Грађевинском факултету Универзитета у Приштини. Од 2000.год. је радник Градске управе на радно место грађевински инспектор те Шеф одсека грађевинске и саобраћајне инспекције а од 2005.године на радно место Начелник одељења за инспекцијске послове.
Одељење за заједничке послове и послове управљања људским ресурсима
Образује се за обављање послова који се односе на: послове управљања људским ресурсима, односно стручне послове у поступку запошљавања и избора кандидата; припрему предлога Кадровског плана; организацију стручног усавршавања службеника; процену ефеката спроведених обука; анализу потреба за обуком и додатним образовањем сваког службеника; припрему предлога годишњег Програма стручног усавршавања службеника и предлога финансијског плана за извршавање годишњег Програма стручног усавршавања; анализу резултата и праћење ефеката оцењивања службеника; вођење кадровске евиденције запослених; остале послове од значаја за каријерни развој службеника. У Одељењу се води кадровска евиденција која служи управљању кадровима и другим потребама у области радних односа и персонални досијеи запослених; врши се припрема и израда решења и других појединачних аката; сарадња са Националном службом за запошљавање у вези са пријемом радника у радни однос, пријаве и одјаве на пензијско и инвалидско осигурање преко портала ЦРОСС , послове у вези заснивања и престанка радног односа, послове у вези остваривања права запослених која се односе на здравствену заштиту; води се матична књига запослених у којој се води и евиденција о заснивању радног односа изабраних, именованих, постављених и запослених у Градској управи, као и престанак радног односа. У Одељењу се води и књига печата који су у употреби у Градској управи, Скупштини града, код Градоначелника и Градском већу; издавање потврда о ранијим оверама, потписа, преписа и рукописа, које су се оверавале у Грaдској управи за изворне и поверене послове , пре ступања на снагу прописа коијма се наведним послови стављају у надлежност Јавних бележника; врши се примање, прегледање, распоређивање, евидентирање, достављање у рад и отпремање поште; достава и уручивање предмета и других материјала Градске управе, Скупштине града и Градског већа; преузимање и предаја поштанских пошиљки у пошти, као и интерна достава поште у Градској управи; административно-техничко обрађивање аката; архивирање и чување архивираних предмета; излучивање безвредног регистратурског материјала и предаја архивске грађе надлежном архиву.
Биографија

Селма Елмазбеговић Рахић, дипломирани правник, дипломирала у Приштини, на приштевачком Правном факултету 1987, где је живела И радила. По завршетку студија заснива радни однос заснива у средњој сколи " 19 НОВЕМБАР" у Приштини, где је предавала стручне предмете из области права. Године 1988 године, заснива радни однос у Окружном суду у Приштини, а исте године Споразумом о републичко покраинској сарадњи, између Покраине Косово И Републике БИХ, бива преузета у Основни суд ИИ у Сарајеву. Године 1996 заснива радни однос у Скупштини општине Нови Пазар, где И сада ради. Обављала је послове стручног сарадика за скупштинске послове, самосталног стручног сарадника за рад И радне односе као и на пословима начелника Одељења за заједничке послове, где је тренутно распоређена.
Одељење за информационе технологије
Одељење за информационе технологије образује се за обављање стручних послова који се односе на: унапређење примене информационих технологија, одржавање и развој рачунарске и комуникационе мреже, администрирање базе података, одржавање и развој апликативног софтвера; организује, координира и надзире активности на успоствљању, одржавању и развоју информатичких сервиса органа локалне самоуправе; пројектује моделе заштите и контроле приступа и коришћења информатичких ресурса и сервиса података; спроводи тестирање инфраструктурних целина по процесима; врши стручне административно техничке послове и друге послове на вођењу, координирању и сервисирању апликација Јединственог бирачког списка и Посебног бирачког списка; врши стручне административно техничке послове на одржавању апликација Централног регистра матичних књига; у својству администратора органа испред Града Новог Пазара на Порталу еУправа обавља следеће послове: управљање налозима овлашћених службених лица органа и додељивање нивоа приступа у складу са функционалностима система, сарађује са надлежним органима и институцијама задуженим за увођење еУправе на свим нивоима; врши стручне административно техничке послове: објављивања информација и докумената на званичној презентацији Града, Портала отворених података и других портала Града; припрема предлоге аката и информације из надлежности Одељења, стара се о примени Закона о информационе безбедности, као и друге послове из свог делокруга.
Биографија

Сеад Машовић је рођен 1981. године у Новом Пазару. Основну и средњу школу је завршио у родном граду. Основне академске студије завршава 2006. године на Факултету за информатику и информационе технологију Универзитета у Новом Пазару, где исте године бива ангажован као сарадник у настави на више стручних предмета на Факултету за информатику и информационе технологије у периоду 2006-2009. Мастер академске студије завршава 2009. године на Техничком факултету „Михајло Пупин“ Универзитета у Новом Саду, где добија звање дипломирани инжењер информатике - мастер. Докторанд је на Природно-математичком факултету Универзитета у Нишу, на Департману за рачунарске науке. Аутор је 25 научних и стручних радова у међународним и домаћим часописима од којих је 7 у часописима са SCI/SCIE листе.
Од 2007. године је упосленик Градске управе за изворне и поверене послове града Новог Пазара у Одељењу за информационе технологије. Похађао је стручно усавршавање у трајању од три месеца преко Канцеларије за европске интеграције у Индији на курсу „Advanced Course in Computer Networks Engineering and Management - ITEC/SCAAP courses“ у Центру - Centre for Development of Advanced Computing - Mohali. Завршио је и стручно усаршавање Oracle академије на курсевима: Database Design and Programming with SQL, Database Programming with PL/SQL i JAVA Fundamentals (Oracle Certied instructor).
Аутор је и менаџер више пројеката: „Увођење ГИС-а за Град Нови Пазар“ - број гранта UNOPS-EP-2015-Grant-108, „Успостављање електронске управе Новог Пазара“ - финансиран од стране Министарства државне управе и локалне самоуправе, „Географски информациони систем као средство за конкурентнији развој Новог Пазара и Тутина” - број гранта UNOPS-EUPRO-2019-Grant-120 и „еУправа - Управа по мери грађана” - број гранта UNOPS-SWISSPRO-2019-Grant-031.
У оквиру пројекта „Успостављање електронске управе Новог Пазара“ успостављена је „Електронска скупштина“ и „Електронска писарница“ где град Нови Пазар добија прву награду у Р.Србији у области “Ефикасност и делотворност” коју додељује Министарсво за државну управу и локалну самоуправу и Стална конференција градова и општина у оквиру Пројекта „Унапређење доброг управљања на локалном нивоу“.
Одељење за техничке и помоћне послове, обезбеђење и возни парк
Одељење за техничке и помоћне послове, обезбеђење и возни парк образује се за обављање послова који се односе на помоћно-манипулативне, услужне и друге послове за органе Града, инвестиционо-текуће одржавање објеката, уређаја и опреме које користе органи Града, послове одржавања хигијене у објектима које користе органи Града, услуге телефонских комуникација и аудио записа, физичког обезбеђења лица и јавних скупова, пружања услуга превоза за потребе органа Града и старања о возном парку, угоститељских услуга за потребе органа Града, уручења решења за наплату јавних прихода, услуга мануелног карактера, обезбеђивања драгих услова потребних за рад органа Града, послове административних секретара, коришћење биротехничких и других средстава опреме, евиденцију и коришћење и издавање основних средстава и ситног инвентара, уређивање службених простора и простора за одржавање састанака, конференција, седница и слично, умножавање, штампање и доставу материјала за потребе органа Града, обезбеђивање и других услова потребних за несметан рад органа Града, као и других послова у овој области.
Биографија

Амер Реч, рођен је у Новом Пазару. По занимању је дипломирани економиста. Током година обављао је више функција – одборник у Скупштини града Новог Пазара , од 2004. до 2008., а у истом периоду директор УО ОШ „Десанка Максимовић“.
Радни однос на неодређено време у Градској управи за изворне и поверене послове града Новог Пазара заснива маја 2008. и то у Одељењу за привреду, где обавља послове у Одсеку за инвестиције.
У децембру 2017. године именован за руководиоаца у Одељењу за техничке и помоћне послове, обезбеђење и возни парк, где је у периоду 2012.- 2013. обављао послове шефа Одсека за возни парк.
Одељење за информисање
Одељење за информисање, образује се обављање послова организовања благовременог и потпуног информисања грађана о раду органа Града, служби, установа и јавних предузећа чији је оснивач Град Нови Пазар, организовање конференција за новинаре за потребе Градоначелника и других градских функционера и одговорних лица, организовање информисања у ванредним ситуацијама (поплаве, клизишта, снег, земљотреси и сл.), објављивање огласа, конкурса и тендера за потребе Града, уређивање и одржавање интенет презентације Града, организовање медијских кампања и акција Градоначелника и других органа Града, израду аналитичких материјала о јавном информисању, уређивање и издавање публикација од значаја за Град, координирање комуникације Градских управа са јавношћу, и обезбеђивање услова за рад акредитованих новинара у Скупштини града, организовање послова маркетинга - натписа на згради Града, градским службеним просторијама, јавним предузећима и установама, израда државних и градских застава, грбова, симбола Града, меморандума Града, фасцикли и др., послове протокола и сарадње Града са другим градовима и општинама у земљи и иностранству, послови лектуре и преводилачки послови, послови пријема домаћих и страних делегација и други послови из области протокола и сарадње, послове праћења штампе и медија, послове демантија, злонамерних дезинформација којима се нарушава и вређа углед Града и њених органа, послове предузимања мера ради остварења правне заштите због злонамерног изношења и преношења дезинформација које имају карактер увредљивих и клеветничких изјава и друге послове од значаја за правилно информисање у складу са законом.
Одељење за ванредне ситуације и послове одбране
Одељење се образује ради обављања послова који се односе на реализацију обавеза локалне самоуправе. Одељење обавља следеће послове: Израђује планове одбране града који су саставни део плана одбране Републике Србије; Предузима мере за усклађивање припрема за одбрану правних лица у делатностима своје надлежности са планом одбране Републике Србије; Предузима мере за функционисање локалне самоуправе у ратном и ванредном стању; Спроводи мере приправности и предузима друге мере потребне за прелазак на организацију у ратном и ванредном стању; Доноси одлуку о организацији и функционисању цивилне заштите на територији јединице локалне самоуправе и обезбеђује њено спровођење у складу са јединственим системом заштите и спашавања; Доноси план и програм развоја система заштите и спашавања на територије јединице локалне самоуправе, у складу са дугорочним планом развоја заштите и спашавања Републике Србије; Планира и утврђује изворе финансирања за развој, изградњу и извршавање задатака заштите и спашавања и развој цивилне заштите и спровођење мера и задатака цивилне заштите на територији јединице локалне самоуправе; Непосредно сарађује са надлежним државним органима, привредним друштвима и другим правним лицима; Остварује сарадњу са службама других општина и градова; Усклађује своје планове заштите и спашавања са планом заштите и спашавања у ванредним ситуација Републике Србије; Обезбеђује телекомуникациону и информациону подршку за потребе заштите и спашавања, као и укључење у телекомуникациони и информациони систем Службе. Службе осматрања, обавештавања и узбуњивања и повезује се са њим; Израђује и доноси Процену угрожености и План заштите и спашавања у ванредним ситуацијама; Прати опасности, обавештава становништво о опасностима и предузима друге превентивне мере за смањење ризика од елементарних непогода и других несрећа; Набавља и одржава средства за узбуњивање у оквиру система јавног узбуњивања у Републици Србији, учествује у изради студије покривености система јавног узбуњивања за територију града Новог Пазара; Организује, развија и води личну и колективну заштиту; Учествује у формирању, организовању и опремању јединица цивилне заштите опште намене; Усклађује планове заштите и спашавања у ванредним ситуацијама са суседним општинама; Обавља и друге послове предвиђене Законом о одбрани и Законом о ванредним ситуацијама.
Биографија

Исмаил Дупљак је рођен 5. 03.1963. године у Новом Пазару. Основну И средњу школу је завршио у Новом Пазару а Факултет политичких наука у Београду 1989. године и стекао звање дипломираног социјалног радника.
У градској управи града Новог Пазара ради од 2005. Године. Ожењен је, отац четворо деце. Супруга је просветни радник.
Канцеларија за сарадњу са дијаспором
Канцеларија за сарадњу са дијаспором образује се у циљу и вршења стручних послова за потребе Града који се односе на: остваривање, очување и оснаживање везе између града Новог Пазара и дијаспоре у областима економије, туризма и културе; стварање услова за интегрисање припадника дијаспоре у економски и културни живот Новог Пазара; организовање сусрета матице и дијаспоре у циљу продубљивања сарадње у областима економије, културе, туризма и спорта. Активности Канцеларије су усмјерене ка побољшању информисаности дијаспоре о традицији, култури, привреди и могућностима инвестирања у Нови Пазар, али и ка пружању подршке у вези са оснивањем фирми и њиховог пословања, а све у циљу охрабривања наших људи у дијаспори и повратника да инвестирају у отпочињање бизниса на територији града, од чега би корист имали они сами, њихове породице, али и локална самоуправа и привреда земље у цјелини. Канцеларија ће обављати сталну комуникацију са дијаспором у виду пружања информација о новинама у законској регулативи, условима пословања и могућности улагања. Канцеларија води базу података о грађанима Новог Пазара у дијаспори.
Кабинет градоначелника
Кабинет градоначелника је посебна организациона јединица која се образује за обављање саветодавних и протоколарних послова, послова за односе с јавношћу и административно-техничке послова који су значајни за рад Градоначелника. Кабинет градоначелника обавља послове припреме радних и других састанака; послове праћења активности на реализацији утврђених обавеза; пријеме странака које се непосредно обраћају Градоначелнику и послове поступања по њиховим представкама, притужбама, захтевима и молбама; послове техничког секретара Градоначелника, обраде и сређивање аката, предмета и документације везане за активности Градоначелника; друге послове везане за остваривање надлежности Градоначелника, у складу са законом. Радом Кабинета градоначелника, као посебне организационе јединице, руководи шеф Кабинета. Шеф Кабинета и запослени на радним местима у Кабинету градоначелника, сагласно закону, заснивају радни однос на одређено време – док траје дужност Градоначелника. Шеф Кабинета за свој рад одговара Градоначелнику.
Одељење комуналне милиције
Одељење комуналне милиције на територији града Новог Пазара , образује се за обављање послова који се односе на: 1) Одржавање комуналног и другог законом утврђеног реда од значаја за комуналну делатност; 2) Вршење контроле над применом закона и других прописа и општих аката из области комуналне и других делатности из надлежности града; 3) Остваривање надзора у јавном градском, приградском и другим локалном саобраћају, у складу са законом и прописима града; 4) Заштиту животне средине, културних добара, локалних путева, улица и других јавних објеката од значаја за град; 5) Подршку спровођењу прописа којима се обезбеђује несметано одвијање живота у граду, очување добара и извршавање других задатака из надлежности града; 6) Вршење контроле над применом закона којим се уређују државни симболи, осим у односу на државне органе, органе територијалне аутономије, града и имаоце јавних овлашћења и 7) Извршавање других послова, у складу са законом.
Одржавањем реда из става 1. овог члана сматра се одржавање реда, нарочито у областима, односно питањима: снабдевања водом; одвођења отпадних и атмосферских вода; јавне чистоће; превоза и депоновања земље и осталог растреситог материјала; превоза и депоновања комуналног и другог отпада; улица, градских и некатегорисаних путева; саобраћајних ознака и сигнализације; паркирања; превоза путника у градском и приградском, односно локалном саобраћају; такси превоза; постављања привремених пословних објеката; заштите од буке у животној средини; контроле радног времена субјеката надзора; одржавања комуналних објеката, пијаца, гробаља, паркова, зелених и других јавних површина, јавне расвете, стамбених и других објеката, у складу са законом.