Gradska uprava za izvorne i poverene poslove
NAČELNIK GRADSKE UPRAVE
Načelnik Gradske uprave predstavlja i zastupa Gradsku upravu, daje uputstva i smernice za rad unutrašnjih organizacionih jedinica u pogledu načina izvršavanja poslova i zadataka, uskladjuje rad Gradske uprave i obezbešuje funkcionisanje uprave kao jedinstvenog organa, odgovara za zakonitost rada uprave, rešava sukobe nadležnosti između unutrašnjih organizacionih jedinica, daje mišljenja Skupštini grada, Gradonačelniku, Gradskom veću i radnim telima Skupštine grada o nacrtima propisa kao i druga pravna mišljenja, izdaje pojedinačna akta o radnim odnosima zaposlenih i postavljenih lica u Gradskoj upravi, vrši disciplinska i druga ovlašćenja prema zaposlenima u Gradskoj upravi, rešava o izuzeću službenog lica u Gradskoj upravi, stara se o obezbeđivanju materijalnih i drugih uslova za efikasan rad Gradske uprave, odlučuje o pribavljanju i otuđenju opreme veće vrednosti, (za koju nije određena nadležnost drugog organa), kao i opreme manje vrednosti i potrošnog materijala, vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom grada, odlukama Skupštine grada, Gradskog veća i gradonačelnika.
Načelnik gradske uprave
Džemil Divanefendić
NAČELNIK GRADSKE UPRAVE ZA IZVORNE I POVERENE POSLOVE
Biografija
Rođen u Novom Pazaru 01.11.1981.godine. Diplomirao na pravnom fakultetu Univerziteta u Novom Pazaru. U periodu 2008-2018.godine bio zaposlen Republičkom fondu za penzijsko i invalidsko osiguranje-Filijala Novi Pazar.
Na funkciju zamenika Gradskog pravobranioca Grada Novog Pazara imenovan 02.07.2018.godine, a odlukom gradskog Veća Grada Novog Pazara 04.04.2019.godine izabran na mesto načelnika gradske uprave za izvorne i poverene poslove.
Zamenik načelnika Gradske uprave zamenjuje načelnika Gradske uprave u slučaju njegove odsutnosti i sprečenosti da obavlja svoju dužnost i pomaže načelniku Gradske uprave u svakodnevnom radu. Po nalogu načelnika Gradske uprave vrši poslove iz nadležnosti Gradske uprave.
Zamenik načelnika
Mirko Drmanić
ZAMENIK NAČELNIKA GRADSKE UPRAVE ZA IZVORNE I POVERENE POSLOVE
Biografija
Mirko Drmanić, diplomirani pravnik, rođen u Novom Pazaru, 7.5.1977. godine. Stalni radni odnos u Gradskoj upravi za izvorne i poverene poslove zasniva 2002. godine. U periodu od 2006. godine, raspoređen je na mesto šefa, a potom načelnika u Odeljenju za skupštinske i zajedničke poslove. U periodu od jula 2008. obavlja funkciju načelnika Opštinske uprave, a odlukom Gradskog veća grada Novog Pazara od 14.5.2015. godine izabran je na mesto zamenika načelnika Gradske uprave.
ODELJENJA GRADSKE UPRAVE
Odeljenje za opštu upravu
Obrazuje se za: unapređenje organizacije rada i modernizacije Gradskih uprava, primenu zakona i drugih propisa u opštem upravnom postupku u poslovima lokalne samouprave, rešavanje u upravnim stvarima u oblasti građanskih stanja, vođenje matičnih knjiga i evidencija o državljanstvu, vođenje i ažuriranje biračkog spiska, poslove pružanja pravne pomoći građanima na teritoriji grada Novog Pazara, obavljanje stručnih i administrativnih poslova za mesne zajednice, poslove sprovođenja izbora, referenduma i samodoprinosa, poslove uslužnog centra.
Odeljenje za društvene delatnosti
Obrazuje se za vršenje poslova Gradske uprave koji se odnose na: osnivanje ustanova i organizacija u oblasti predškolskog vaspitanja i obrazovanja, osnovnog obrazovanja, srednjeg obrazovanja i visokog obrazovanja; poslove prosvetne inspekcije, kulturu, primarnu zdravstvenu zaštitu, fizičku kulturu, sport, dečiju i socijalnu zaštitu; praćenje i obezbeđivanje njihovog funkcionisanja i nadzor nad radom; organizaciju vršenja poslova u vezi sa zaštitom kulturnih dobara od značaja za opštinu; podsticanje razvoja kulturnog, umetničkog amaterizma i ostvarivanje uslova za rad muzeja i biblioteka i drugih ustanova kulture, čiji je osnivač; učenička i studentska pitanja; društvenu brigu o deci, socijalnu zaštitu i zdravstvenu zaštitu; posebne račune i podračune, dečiji dodatak, porodiljsko odsustvo, boračko invalidsku zaštitu, poslove u vezi sa radom komesarijata za izbeglice, poslovi kancelarije za Rome poslove ostvarivanja rodne ravnopravnosti i jednakih mogućnosti u gradskim upravama, kao i druge poslove u skladu sa zakonom. Obavlja poslove koji se odnose na postupanje škola u pogledu pridržavanja zakona, drugih propisa i opštih akata, vrši uvid u namensko korišćenje sredstava kojima škola raspolaže, vrši pregled škole u postupku utvrđivanja ispunjenosti uslova za početak rada i obavljanje delatnosti, preuzima mere radi ostvarivanja prava i obaveza učenika, roditelja i nastavnika odnosno saradnika i direktora, kontroliše ispunjenost uslova za prevremeni upis dece i poništava upis učenika u školu ako je obavljen suprotno zakonu, vrši pregled propisane evidencije koju vodi škola i utvrđuje činjenice u postupku poništavanja javnih isprava koje škola izdaje, zabranjuje sprovođenje radnji u školi koje su suprotne zakonu, kontroliše ispunjenost propisanih uslova za sprovođenje ispita, rešenjem naređuje otklanjanje nepravilnosti i nedostataka u određenom roku, rešenjem naređuje izvršavanje propisane mere koja nije izvršena, podnosi prijavu nadležnom organu za učinjeno krivično delo ili privredni prestup odnosno zahtev za pokretanje prekršajnog postupka, obaveštava drugi organ ako postoje razlozi za preduzimanje mera za koje je taj organ nadležan, priprema izveštaj iz svoje oblasti
Biografija
Aladin Brunčević, rođen je 17.03.1987. godine u Novom Pazaru.
Osnovnu i srednju školu je završio u rodnom gradu.
Osnovne akademske studije je završio na Državnom Univerzitetu u Novom Pazaru, na departmanu za ekonomske nauke.
U periodu od 2015-2016.godine obavljao je stručnu praksu u revizorskoj kući “Finodit” doo, sa sedištem u Novom Pazaru.
U periodu 2016-2022. godine obavljao je poslove inspektora za prinudnu naplatu u Gradskoj upravi za naplatu javnih prihoda.
Učesnik je brojnih seminara i radionica koje su imale za cilj unapređenje rada lokalnih samouprava i unapređenje primene poreskih politika.
Odeljenje za finansije
Obrazuje se za obavljanje poslova koji se odnose na stručne, finansijsko-materijalne, upravno-pravne, normativno-pravne i administrativno-tehničke i druge poslove za organe Grada, gradske uprave i druge korisnike budžeta u skladu sa zakonom u oblasti: bilansiranja javnih prihoda i javnih rashoda budžeta Grada, ostvarivanja javnih prihoda, makroekonomsku i fiskalnu analizu, planiranje i priprema budžeta Grada, završnog računa, trezora Grada, finansijsko planiranje, upravljanje gotovinskim sredstvima, kontrolu rashoda budžeta, upravljanje dugom, budžetsko računovodstvo i izveštavanje, finansijsko-računovodstveni poslovi, blagajničko poslovanje i ekonomat gradskih uprava, upravljanje finansijskim i informacionim sistemom, inspekcijski nadzor nad korišćenjem budžetskih sredstava, preusmeravanje aproprijacija odobrenih na ime određenih rashoda, u skladu sa zakonom, finansijsko-računovodstvene poslove direktnih budžetskih korisnika koji se odnose na: učešće u pripremi finansijskih planova i završnih računa, kontrolu novčanih dokumenata i instrumenata plaćanja sa aspekta ugovornih obaveza i namenskog trošenja sredstava, fakturisanja usluga, blagajničkog poslovanja, formiranje knjigovodstvenih isprava, vođenje poslovnih knjiga i evidencija po korisnicima, usaglašavanje potraživanja i obaveza, određivanje kvota direktnim korisnicima sredstava budžeta Grada, kontrolu sprovedenih postupaka javnih nabavki budžetskih korisnika, ustanova i javnih preduzeća, čiji je osnivač Grad Novi Pazar, javnih nabavki u skladu sa zakonom i drugim aktima za organe Grada i gradske uprave, kao i pružanja stručne pomoći direktnim i indirektnim budžetskim korisnicima u postupcima javnih nabavki, subvencije javnim preduzećima nad čijim radom vrši nadzor, finansijskog planiranja, kontrole i sravnjenja završnih računa, konsolidacije izveštaja i sastavljanje konsolidovanog godišnjeg izveštaja indirektnih korisnika budžeta grada koji su u njenoj nadležnosti i druge poslove u skladu sa propisima o budžetskom sistemu.
Odeljenje za privredu
Obrazuje se za obavljanje poslova koji se odnose na stručne, studijsko-analitičke, upravno-nadzorne, normativno-pravne, materijalno-finansijske, administrativno-tehničke i druge poslove Grada u oblasti: utvrđivanja obima i strukture robnih rezervi Grada, obezbeđenja, unapređenja, korišćenja, zaštite, razvoja poljoprivrede, poljoprivrednog zemljišta, pašnjaka i erozivnih područja, šuma i voda, biljnog i životinjskog sveta, vodoprivrede, područja sa prirodnim lekovitim svojstvima, industrije, zanatstva, privatnog preduzetništva, trgovine, snabdevenosti tržišta, privrede, privatizacije, staranje o razvoju ugostiteljstva, zanatstva, trgovine i turizma, podsticanja razvoja zadrugarstva, izrade kratkoročnih i dugoročnih planova privrednog razvoja, stvaranje stimulativnog ambijenta za privlačenje, domaćih i stranih investitora kroz različite vidove podsticajnih mera, obezbeđenje kreditnih linija za finansiranje investicionih programa u oblasti otvaranja novih i daljeg razvoja postojećih privrednih subjekata, saradnja i koordinacija na izradi, upravljanju i realizaciji projekata sa partnerskim odnosima iz vladinog i nevladinog sektora, koordiniranje i saradnja sa predstavnicima sindikalnog organizovanja, određivanje cena u komunalnim i drugim delatnostima za koje je nadležan Grad, pripreme projekata iz oblasti privrede, priprema mišljenja u postupku privatizacije, vršenje poslova državne uprave koje Republika poveri Gradu iz oblasti voda, vodoprivrede, industrije, zanatstva, preduzetništva, trgovine, snabdevenosti tržišta, privrednog razvoja, turizma i druge poslove koje Republika poveri gradu, vršenje koordinacije aktivnosti donatora na realizaciji projekata iz oblasti lokalne samouprave, izradu rešenja, ugovora, sporazuma ili nacrta ovih pravnih akata sa partnerima i donatorima, definisanje projektnih zadataka, izvršavanje stručnih projekata i projekata koji proizilaze iz međunarodne saradnje i saradnje jedinica lokalne samouprave, izradu izveštaja, analiza i obaveštenja koji se odnose na projekte u oblasti lokalne samouprave, izradu studije izvodljivosti projekata od značaja za lokalnu samoupravu, praćenje i učestvovanje u realizaciji definisanih projektnih zadataka i projekata, učestvovanje u utvrđivanju i proceni štete od elementarnih nepogoda, poslove statistike i statističke analize, projektovanje i praćenje realizacije budžeta za investicije, predlaganje prioriteta investicija, određivanje projektnih zadataka sa nosiocima, učestvovanje u implementaciji i praćenje projektnih zadataka sa nosiocima, učestvovanje u implementaciji i praćenje ostvarivanja investicija po fazama, kada Grad nije investitor, uspostavljanje baze podataka neophodne za sprovođenje investicija, investicionog marketinga, koordiniranje aktivnosti donatora (vladinog kao i nevladinog sektora) i Grada u realizaciji investicija, realizaciju investicija koje se finansiraju sredstvima budžeta.
Biografija
Odeljenje za lokalni ekonomski razvoj
LER - VIZIJA GRADA NOVOG PAZARA Da Novi Pazar postane: privredni, turistički i kulturni centar; poželjna destinacija za život i rad i mesto za sigurnu budućnost građana. |
MISIJA ODELJENJA ZA LER JE JAČANJE LOKALNOG EKONOMSKOG RAZVOJA KROZ:
• privlačenje novih investicija (domaćih i stranih-FDI)
• pružanje podrške lokalnoj poslovnoj zajednici
• jačanje preduzetništva i stvaranje povoljnih uslova za poboljšanje kvaliteta života
• jačanje privrednog razvoja grada Novog Pazara kroz upravljanje
• praćenje (monitoring) i realizaciju projekata i aktivnosti od ekonomskog značaja
Biografija
Irfan Dugopoljac rođen je 1983. godine u Novom Pazaru. Osnovnu i srednju školu je završio u rodnom gradu. Osnovne akademske studije završava 2009. godine na Fakultetu za pravno – ekonomske nauke državnog Univerziteta u Novom Pazaru na smeru za menadžment u trgovini, gde dobija zvanje diplomirani ekonomista - master.
Od 2006-2009. godine bio je uposlenik Gradske uprave za izvorne i poverene poslove grada Novog Pazara u Odeljenju za informisanje.
U periodu 2011-2014. godine obavljao je poslove pri vladinoj Kancelariji za održivi razvoj nedovoljno razvijenih područja za identifikaciju izvora finansiranja i međunarodnu saradnju. Pohađao je stručno usavršavanje preko više programa Evropske Unije: Ceffe Agrobiznis, Business Innovation Programs-Bip, program razvoja omladinskog preduzetništva.
Dugogodišnji je savetnik u Ministarstvu privrede Republike Srbije. U periodu od 2014-2019. godine radio je u sektoru za politiku razvoja i unapređenja poslovnog okruženja i mera podrške za razvoj malih i srednjih preduzeća i preduzetništva. U tom period radno angazovanje dobija kao član više komisija i to: za dodelu bespovratnih sredstava po Programu podrške malim preduzećima za nabavku opreme; Razvojna agencije Srbije, član Komisija za pregled i ocenu predloga projekata u okviru Programa podrške početnicima za započinjnje poslovanja Start up; EUPRO 2018 – član evaluacione komisije po javnom pozivu za predloge projekata za nabavku opreme i usluga za preduzetnike, mikro i mala preduzeća u svojstvu posmatrača od strane Ministarstva privrede; Ministarstvo tergovine, turizma i telekomunikacija, član radne grupe u okvuru projekta IPA 2012 “Razvoj elektronskog poslovanja u Republici Srbiji, III komponente G2B & e-Invoicing support’’; Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, zamenik člana međuresorne Radne grupe za izradu Zakona o regulisanim profesijama; Ministarstvo tergovine, turizma i telekomunikacija, zamenik člana u Pregovaračkoj grupi 3. za pregovore o pristupanju Republike Srbije Evropskoj uniji – Pravo poslovnog nastanjivanja i sloboda pružanja usluga u 2016. godini; Ministarstvo tergovine, turizma i telekomunikacija, zamenik člana u Posebnoj radnoj grupi za izradu strategije za usklađivanje zakonodavstva u oblasti profesionalnih kvalifikacija sa evropskim pravnim tekovinama; učestvovao u izradi nacrta Zakona o zadrugama.
U Gradskoj upravi grada Novi Pazar u 2019. godini radno je angažovan na mestu savetnika u Odeljenja za LER. Od novembra 2022. godine imenovan za rukovodioca Odeljenja za Lokalni ekonomski razvoj. Rukovodilac je radne grupe za izradu Plana održivog razvoja grada Novog Pazara 2021-2030. Rukovodilac je sektora razvojne politike i ekonomske konkurentnosti grupe za izradu Srednjoročnog plana grada Novog Pazara za period 2023-2025. godine.
Oženjen je,otac dvoje dece.
Odeljenje za skupštinske poslove, poslove gradonačelnika i Gradskog veća
Obrazuje se za obavljanje stručnih i administrativno-tehničkih poslova za Skupštinu grada, a naročito: poslove u vezi sa pripremanjem i održavanjem sednica Skupštine grada i njenih radnih tela; obradu materijala sa sednica i pripremanje propisa i drugih akata u oblasti lokalne samouprave i drugim oblastima koje nisu u delokrugu drugih odeljenja, praćenje njihovog sprovođenja, vođenje evidencije i zapisnika o održanim sednicama i obavljanje drugih poslova iz ove oblasti; stručne i administrativne poslove po podnetim zahtevima za ocenu ustavnosti i zakonitosti akata koje donosi Skupština grada, uređivanja i izdavanja "Službenog lista Grada Novog Pazara", kao i druge slične poslove u skladu sa zakonom. Odeljenje obavlja normativno pravne poslove iz oblasti organizacije i ostvarivanja lokalne samouprave, poslove kontrole zakonitosti, međusobne usklađenosti gradskih propisa i unapređenja lokalnog pravnog sistema, obradu najsloženijih pravnih pitanja iz nadležnosti grada i drugih poslova u skladu sa zakonom i propisima grada. Odeljenje pruža stručnu i administrativno-tehničku pomoć odbornicima i odborničkim grupama u Skupštini grada, kao i narodnim poslanicima u Narodnoj skupštini Republike Srbije. Odeljenje obavlja stručne i administrativno-tehničke poslove za gradonačelnika i Gradsko veće, u cilju ostvarivanja nadležnosti gradonačelnika i zamenika gradonačelnika koja se odnosi na predstavljanje i zastupanje Grada u odnosu na fizička i pravna lica u zemlji i inostranstvu, koordinaciju rada sa drugim organima grada, obavljanje organizacionih poslova za pripremu, održavanje i obradu sednica Gradskog veća i sednica radnih tela Gradskog veća i radnih sastanaka Gradonačelnika.
Odeljenje za urbanizam i izgradnju
Odeljenje za urbanizam i izgradnju obrazuje se za vršenje poslova koji se odnose na: pripremu i donošenje prostornog plana i urbanističkih planova, njihovu evidenciju i praćenje njihove realizacije, određivanje javnog građevinskog zemljišta, pripremu i izdavanje izvoda iz urbanističkog plana, odnosno izdavanje akata o urbanističkim uslovima, potvrđivanje usklađenosti urbanističkog i idejnog projekta sa urbanističkim planom, poslove parcelacije i preparcelacije, izdavanje odobrenja za izgradnju objekata, potvrđivanje prijave za početak izvođenja radova, pripremnih radova i radova za koje se ne izdaje odobrenje za izgradnju, izdavanje upotrebne dozvole, uređenje javnih površina putem odgovarajućih planskih dokumenata (program privremenog korišćenja i dr.), potvrdu planova posebnih delova zgrade, poslove tehničke arhive i stručne administrativne i tehničke poslove za Komisiju za planove, poslove u vezi legalizacije bespravno izgrađenih objekata, provera ispravnosti tehničke dokumentacije, tehnički pregled, poslovi u vezi preduzimanja mera zaštite i drugih radova na kulturnim dobrima grada i drugi poslovi u skladu sa zakonom.
Biografija
Crnovršanin Nihat,diplomirani inženjer građevine,rođen 13.10.1964 godine u Novom Pazaru gde je pohađao osnovnu i srednju školu i stekao zvanje građevinskog tehničara visogogradnje. Studirao na Građevinsko-arhitektonskom fakultetu u Prištini,odsek građevinski smer konstruktivni gde je i diplomirao 1993 godine. Za vreme studiranja pored redovnih obaveza sticao dodatne veštine i znanja pohađajući kurseve za programiranje u centru za obrazovanje Boro i Ramiz.
Posle završenih studija pohađa i završava V stepen saobraćajne škole kao i specijalistički instruktorski ispit posle čega osniva privatni centar za obuku vozača „Bolid“ u Novom Pazaru i radi kao predavač i instruktor vožnje od 1994 do 1996 godine. Od 1996 godine osniva privatni projektni biro „PLAN inženjering“ Novi Pazar i u periodu od 1996 do 2000 godine radi kao projektant na izradi projekata mnogih stambenih i stambeno poslovnih objekata.
U tom periodu učestvuje kao član komisije za legalizaciju u radu na legalizaciji objekata ispred Gradske uprave kao i angažovanje u poslovima komisije za tehnički pregled i prijem objekata kao predsednik komisije.
Od 2001 godine radi u kao stručni saradnik u Odeljenju za urbanizam u odseku za uređenje prostora na poslovima izdavanje lokacijskih dozvola.U tom periodu pohađao stručne kurseve usavršavanja u sticanju znanja rada na programu AutoCAD.
Učestvovao kao član tima za GIS pri čemu je pohađao kurs za rad na programu MAP info kao softverska alatka GIS-a. Učestvovao na mnogim domaćim i međunarodnim seminarima i predavanjima na stručnom usavršavanju u oblasti Urbanizma, prostornog planiranja,izgradnje kao i legalizacije bespravno izgrađenih objekata. Od 2008 godine raspređen u Odeljenju za urbanizam u odseku za građevinske delatnosti na poslovima kao stručni saradnik na izdavanju odobrenja,građevniskih dozvola,upotrebnih dozvola kao i legalizaciji objekata. U tom periodu aktivan kao član mnogih komisija za procenu štete od elementarnih nepogoda.
Od novembra 2020 godine imenovan za rukovodioca Odeljenja za urbanizam. Oženjen ,otac troje dece.
Odeljenje za imovinsko-pravne poslove
Odeljenje za imovinsko-pravne poslove obrazuje se za vršenje poslova koji se odnose na: davanje u zakup građevinskog zemljišta i prestanak prava korišćenja građevinskog zemljišta, zaštitu, očuvanje i evidenciju nepokretnosti koje koristi grad (poslovni prostori, stambeni prostori, kiosci, zemljišta i dr.), upravljanje, korišćenje i raspolaganje tim nepokretnostima i njihovu uknjižbu, predlaganje mera za zaštitu tih nepokretnosti, eksproprijaciju i administrativni prenos zemljišta i zgrada, deeksproprijaciju, uspostavljanje režima svojine, utvrđivanje prava ranijeg sopstvenika na neizgrađenom građevinskom zemljištu, prestanak prava korišćenja građevinskog zemljišta i donošenje akata o izuzimanju zemljišta iz poseda korisnika tog zemljišta, administrativne poslove za komisiju za vraćanje zemljišta i pašnjaka, komasaciju i arondaciju zemljišta, poslove evidencije slobodnih građevinskih parcela, poslovi evidencije samovlasno zauzetih parcela i preduzimanje mera da se iste oslobode i da se naplaćuje naknada za samovlasno korišćenje istih dok se ne oslobode od samovlasnog zauzeća, poslove izvršenja upravnih akata i druge poslove u skladu sa zakonom
Odeljenje za komunalne, stambene i poslove saobraćaja
Odeljenje za komunalne, stambene i poslove saobraćaja obrazuje se za vršenje poslova koji se odnose na: uređenje, razvoj i obavljanje komunalnih delatnosti, staranje o obezbeđenju materijalnih i drugih uslova za trajno obavljanje komunalnih delatnosti, praćenje ostvarenja osnovnih komunalnih funkcija - snabdevanje vodom, odvođenje otpadnih voda, čišćenje javnih površina, održavanje javnih zelenih površina, javne rasvete, saobraćaja i dr., prati donošenje programa i planova komunalnih preduzeća na teritoriji grada i njihovu realizaciju, predlaže odgovarajuće mere, vrši nadzor nad obavljanjem komunalnih delatnosti, vodi registar ulica, trgova i zgrada i određuje kućne brojeve, poslove koji proizilaze iz propisa o održavanju stambenih zgrada, spoljašnjeg izgleda, poslove uprave koji se odnose na bespravno useljenje, uređivanje radnog vremena za određene delatnosti i određivanje mesta na kojima se mogu obavljati određene delatnosti, uređivanje i obezbeđivanje posebnih uslova i organizacije gradskog prigradskog saobraćaja i auto-taksi prevoza putnika, poslovi uređenja i organizacije postavljanja reklamnih panoa (bilborda), učešće u upravljanju kriznim situacijama.
Odeljenje za zaštitu životne sredine, protivpožarnu zaštitu, bezbednost i zdravlje na radu
Odeljenje za zaštitu životne sredine, protivpožarnu zaštitu, bezbednosti i zdravlju na radu obrazuje se za vršenje poslova koji se odnose na realizaciju izradu i implementaciju lokalnih ekoloških planova; usmeravanje i sprovođenje poslova na zaštiti živome sredine, sprovođenje postupka procene uticaja na životnu sredinu, praćenju stanja iz ove oblasti, organizuje zaštitu i unapređenje životne sredine u skladu sa Zakonom o zaštiti životne sredine i zakonima kojima se uređuje zaštita prirode, vazduha, zaštita od buke, od nejonizujućeg zračenja, upravljanje otpadom, postupanje sa hemikalijama, biocidima i dr. stratešku procenu uticaja planova i programa na životnu sredinu; procenu uticaja projekata na životnu sredinu; integrisano sprečavanje i kontrolu zagađivanja životne sredine i druge oblasti zaštite prirodnih resursa i dobara i životne sredine; monitoring, zaštitu od udesa i preventivnu zaštitu koji se odnose na: izradu i sprovođenje programa praćenja i kontrole kvaliteta životne sredine (vazduha, izvorske vode javnih česama, površinskih voda, zemljišta, merenje nivoa komunalne buke, nivoa radioaktivnosti i UV zračenja); analizu stanja, praćenje primene normativa i standarda kvaliteta životne sredine i predlaganje odgovarajućih mera; uspostavljanje lokalnog registra izvora zagađivanja; donošenje plana kvaliteta vazduha i kratkoročnih akcionih planova smanjenja rizika ili prekoračenja koncentracija zagađujućih materija opasnih po zdravlje ljudi; izradu strateških karata buke i akustičko zoniranje; izradu eksternih planova koji su sastavni deo planova za reagovanje u vanrednim situacijama; proglašenje stanja ugroženosti životne sredine u slučaju udesa; obradu, sistematizaciju i čuvanje podataka o kvalitetu životne sredine, pripremanje, održavanje i korišćenje podataka iz registara i specifičnih baza podataka; organizaciju poslova biološke kontrole populacija štetnih organizama, odnosno pripremu i realizaciju programa suzbijanja štetnih organizama (komaraca, krpelja, glodara i dr) na teritoriji grada; kao i obezbeđenje preparata za suzbijanje štetnih organizama i kontrolu korišćenja otrova u suzbijanju populacija štetnih organizama, obezbeđenje stručne prognoze, nadzora i kontrole izvođenja pojedinih programa; planiranje i uravljanje projektima koji se odnose na: izradu strateških planova, programa i projekata u oblasti zaštite, očuvanja i racionalnog korišćenja prirodnih resursa i dobara, upotrebe obnovljivih i alternativnih izvora energije i zaštite životne sredine; izradu programa zaštite životne sredine, programa zaštite prirode, izradu ili učešće u izradi akcionih i sanacionih planova i projekata, planova poboljšanja kvaliteta životne sredine; izradu i sprovođenje lokalnog plana upravljanja otpadom i pojedinačnih programa upravljanja inertnim i neopasnim otpadom; pripremu promocije i prezentacije planova, programa i projekata, održavanje specifičnih baza podataka i uspostavljanje informacionog sistema zaštite prirode i životne sredine; vodi postupak po Zakonu o rudarstvu i geološkim istraživanjima; organizuje poslove protivpožarne zaštite; poslove zbrinjavanja pasa i mačaka lutalica i poslove uređenja zelenih površina i predlaganju odgovarajućih mera, pripremu predloga korišćenja sredstava ostvarenih od naknade za unapređenje i zaštitu životne sredine, kao i druge poslove u skladu sa zakonom, organizovanja poslova za bezbednost i zdravlje na radu zaposlenih u organima Grada, u skladu sa organizacijom, prirodom i obimom procesa rada, brojem zaposlenih koji učestvuju u procesu rada, brojem radnih smena, procenjenih rizika, broja lokacijski odvojenih jedinica i vrste delatnosti. Radi realizacije navedenog cilja u službi će se obavljati sledeći poslovi: poslovi fizičko-tehničkog obezbeđenja i protivpožarne zaštite objekata, uređaja i opreme koje koriste organi Grada; priprema akta o proceni rizika; vršenje kontrole i davanje saveta poslodavcu u planiranju, izboru, korišćenju i održavanju sredstava za rad, opasnih materija i sredstava i opreme za ličnu zaštitu na radu; učestvovanje u opremanju i uređivanju radnog mesta u cilju obezbeđivanja bezbednih i zdravih uslova rada; organizovanje preventivnih i periodičnih ispitivanja uslova radne okoline; organizovanje preventivnih i periodičnih pregleda i ispitivanje opreme za rad; predlaganje mera za poboljšanje uslova rada, naročito na radnom mestu sa povećanim rizikom; svakodnevno praćenje i kontrolisanje i primena mera za bezbednost i zdravlje zaposlenih na radu; praćenje stanja u vezi sa povredama na radu i profesionalnim oboljenjima, kao i bolestima u vezi sa radom, učestvovanje u utvrđivanju njihovih uzroka i priprema izveštaja sa predlozima mera za njihovo otklanjanje; pripremanje i sprovođenje osposobljavanja zaposlenih za bezbedan i zdrav rad; pripremanje uputstava za bezbedan rad i kontrolisanje njihove primene; zabranjivanje rada na radnom mestu ili upotrebu sredstava za rad, u slučaju kada se utvrdi neposredna opasnost po život ili zdravlje zaposlenog; sarađivanje i koordiniranje rada sa službom medicine rada po svim pitanjima u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu; vođenje evidencije u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu.
Odeljenje za inspekcijske poslove
Odeljenje za inspekcijske poslove obrazuje se za vršenje poslova koji se odnose na: obavljanje upravnog nadzora nad primenom republičkih zakonskih propisa, propisa i opštih akata Skupštine grada i poverenih poslova posebnim materijalnim propisima iz delokruga inspekcijskog nadzora: građevinarstva, komunalnih delatnosti, saobraćaja, zaštite životne sredine, vođenje postupaka i donošenje rešenja o rušenju i uklanjanju objekata u postupku inspekcijskog nadzora; izradu normativno-pravnih akata i administrativno-tehničkih poslova kojima se uređuju i obezbeđuju uslovi i mere koje je potrebno sprovesti i obezbediti u toku rušenja i uklanjanja objekta; pripremu i izradu normativno-pravnih akata iz nadležnosti Odeljenja. - obavlja poslove izvršavanja rešenja koja donose inspektori i drugih rešenja Gradske uprave, izrade prateće dokumentacije u vezi sa postupkom izvršenja, obavljanjem potrebnih priprema i provera u vezi sa izvršenjem rešenja, uklanjanja bespravno podignutih objekata ili delova objekata upotrebom priručnih sredstava i mehanizacije i uklanjanja fizičkih prepreka sa javnih površina, obezbeđenja opštinske imovine. Vrši nadzor realizacije izrade i implementaciju lokalnih ekoloških planova. U okviru ovog Odeljenja gradski inspektori su ovlašćeni da izriču i naplaćuju mandatne kazne za prekršaje koji su propisani gradskim propisima.
Biografija
Rođen je 08.11.1964.godine u Gluhavici, Tutin. Srednju školu završio u Novom Pazaru smer matematičko-tehnički saradnik. Diplomirao na Građevinskom fakultetu Univerziteta u Prištini. Od 2000.god. je radnik Gradske uprave na radno mesto građevinski inspektor te Šef odseka građevinske i saobraćajne inspekcije a od 2005.godine na radno mesto Načelnik Odeljenja za inspekcijske poslove.
Odeljenje komunalne milicije
Odeljenje komunalne milicije na teritoriji grada Novog Pazara , obrazuje se za obavljanje poslova koji se odnose na: 1) Održavanje komunalnog i drugog zakonom utvrđenog reda od značaja za komunalnu delatnost; 2) Vršenje kontrole nad primenom zakona i drugih propisa i opštih akata iz oblasti komunalne i drugih delatnosti iz nadležnosti grada; 3) Ostvarivanje nadzora u javnom gradskom, prigradskom i drugim lokalnom saobraćaju, u skladu sa zakonom i propisima grada; 4) Zaštitu životne sredine, kulturnih dobara, lokalnih puteva, ulica i drugih javnih objekata od značaja za grad; 5) Podršku sprovođenju propisa kojima se obezbeđuje nesmetano odvijanje života u gradu, očuvanje dobara i izvršavanje drugih zadataka iz nadležnosti grada; 6) Vršenje kontrole nad primenom zakona kojim se uređuju državni simboli, osim u odnosu na državne organe, organe teritorijalne autonomije, grada i imaoce javnih ovlašćenja i 7) Izvršavanje drugih poslova, u skladu sa zakonom.
Održavanjem reda iz stava 1. ovog člana smatra se održavanje reda, naročito u oblastima, odnosno pitanjima: snabdevanja vodom; odvođenja otpadnih i atmosferskih voda; javne čistoće; prevoza i deponovanja zemlje i ostalog rastresitog materijala; prevoza i deponovanja komunalnog i drugog otpada; ulica, gradskih i nekategorisanih puteva; saobraćajnih oznaka i signalizacije; parkiranja; prevoza putnika u gradskom i prigradskom, odnosno lokalnom saobraćaju; taksi prevoza; postavljanja privremenih poslovnih objekata; zaštite od buke u životnoj sredini; kontrole radnog vremena subjekata nadzora; održavanja komunalnih objekata, pijaca, grobalja, parkova, zelenih i drugih javnih površina, javne rasvete, stambenih i drugih objekata, u skladu sa zakonom.
R.Br. | Obavezna uputstva načelnika komunalne milicije | Preuzimanje | |
---|---|---|---|
1. | Obavezno uputstvo o preuzimanju i odazivanju na sudski poziv | .pdf |
|
2. | Obavezno uputstvo o načinu postupanja komunalnog milicionara prilikom izdavanja prekršajnog naloga licu koje nema prebavlište | ||
3. | Obavezno uputstvo o načinu postupanja komunalnog milicionara u slučaju kada predmet prijave ili zatečeno stanje nije u nadležnosti komunalne milicije | ||
4. | Obavezno uputstvo o načinu sačinjavanja izveštaja o upotrebi sredstava prinude | ||
5. | Obavezno uputstvo o postupanju komunalnog milicionara u slučajevima prijema prekršajnog naloga u sedištu komunalne milicije | ||
6. | Obavezno uputstvo o postupanju komunalnog milicionara u slučaju upotrebe sredstava prinude | ||
7. | Obavezno uputstvo o sačinavanju , sadržini i formi krivične prijave | ||
8. | Obavezno uputstvo za nošenje letnje i zimske uniforme | ||
9. | Obavezno uputstvo za popunjavanje i izdavanje prekršajnog naloga | ||
10 | Obavezno uputstvo za upotrebu motornih vozila u korišćenju komunalne milicije | ||
11. | Obavezno uputstvo o sačinjavanju , sadržini i formi zahteva za pokretanje prekršajnog postupka |
R.Br. | Dokument | Preuzimanje | |
---|---|---|---|
1. | Godišnji plan Komunalne milicije grada Novog Pazara za 2023. godinu |
Biografija
Imer Jahović, rođen 13.11.1985.godine u Novom Pazaru. Pravni fakultet - Odsek za kriminalistiku zavrsio na Internacionalnom Univerzitetu u Novom Pazru 2010.godine.
U Gradskoj upravi za izvorne i poverene poslove zaposlen od 2016.godine, gde je obavljao poslove utvrđivanje prava na dečiji dodatak, poslove iz oblasti boračko-invalidske zaštite, poslovi sticanja statusa energetski ugroženog kupca. U Gradskom pravobranilaštvu grada Novog Pazara, obavljao poslove pravobranilačkog pomoćnika. Od 7.aprila 2022. godine raspoređen na mesto rukovodioca-načelnika Odeljenja komunalne milicije. Oženjen, otac troje dece.
Odeljenje za zajedničke poslove i poslove upravljanja ljudskim resursima
Obrazuje se za obavljanje poslova koji se odnose na: poslove upravljanja ljudskim resursima, odnosno stručne poslove u postupku zapošljavanja i izbora kandidata; pripremu predloga Kadrovskog plana; organizaciju stručnog usavršavanja službenika; procenu efekata sprovedenih obuka; analizu potreba za obukom i dodatnim obrazovanjem svakog službenika; pripremu predloga godišnjeg Programa stručnog usavršavanja službenika i predloga finansijskog plana za izvršavanje godišnjeg Programa stručnog usavršavanja; analizu rezultata i praćenje efekata ocenjivanja službenika; vođenje kadrovske evidencije zaposlenih; ostale poslove od značaja za karijerni razvoj službenika. U Odeljenju se vodi kadrovska evidencija koja služi upravljanju kadrovima i drugim potrebama u oblasti radnih odnosa i personalni dosijei zaposlenih; vrši se priprema i izrada rešenja i drugih pojedinačnih akata; saradnja sa Nacionalnom službom za zapošljavanje u vezi sa prijemom radnika u radni odnos, prijave i odjave na penzijsko i invalidsko osiguranje preko portala CROSS , poslove u vezi zasnivanja i prestanka radnog odnosa, poslove u vezi ostvarivanja prava zaposlenih koja se odnose na zdravstvenu zaštitu; vodi se matična knjiga zaposlenih u kojoj se vodi i evidencija o zasnivanju radnog odnosa izabranih, imenovanih, postavljenih i zaposlenih u Gradskoj upravi, kao i prestanak radnog odnosa. U Odeljenju se vodi i knjiga pečata koji su u upotrebi u Gradskoj upravi, Skupštini grada, kod Gradonačelnika i Gradskom veću; izdavanje potvrda o ranijim overama, potpisa, prepisa i rukopisa, koje su se overavale u Gradskoj upravi za izvorne i poverene poslove , pre stupanja na snagu propisa koijma se navednim poslovi stavljaju u nadležnost Javnih beležnika; vrši se primanje, pregledanje, raspoređivanje, evidentiranje, dostavljanje u rad i otpremanje pošte; dostava i uručivanje predmeta i drugih materijala Gradske uprave, Skupštine grada i Gradskog veća; preuzimanje i predaja poštanskih pošiljki u pošti, kao i interna dostava pošte u Gradskoj upravi; administrativno-tehničko obrađivanje akata; arhiviranje i čuvanje arhiviranih predmeta; izlučivanje bezvrednog registraturskog materijala i predaja arhivske građe nadležnom arhivu.
Odeljenje za informacione tehnologije
Odeljenje za informacione tehnologije obrazuje se za obavljanje stručnih poslova koji se odnose na: unapređenje primene informacionih tehnologija, održavanje i razvoj računarske i komunikacione mreže, administriranje baze podataka, održavanje i razvoj aplikativnog softvera; organizuje, koordinira i nadzire aktivnosti na uspostvljanju, održavanju i razvoju informatičkih servisa organa lokalne samouprave; projektuje modele zaštite i kontrole pristupa i korišćenja informatičkih resursa i servisa podataka; sprovodi testiranje infrastrukturnih celina po procesima; vrši stručne administrativno tehničke poslove i druge poslove na vođenju, koordiniranju i servisiranju aplikacija Jedinstvenog biračkog spiska i Posebnog biračkog spiska; vrši stručne administrativno tehničke poslove na održavanju aplikacija Centralnog registra matičnih knjiga; u svojstvu administratora organa ispred Grada Novog Pazara na Portalu eUprava obavlja sledeće poslove: upravljanje nalozima ovlašćenih službenih lica organa i dodeljivanje nivoa pristupa u skladu sa funkcionalnostima sistema, sarađuje sa nadležnim organima i institucijama zaduženim za uvođenje eUprave na svim nivoima; vrši stručne administrativno tehničke poslove: objavljivanja informacija i dokumenata na zvaničnoj prezentaciji Grada, Portala otvorenih podataka i drugih portala Grada; priprema predloge akata i informacije iz nadležnosti Odeljenja, stara se o primeni Zakona o informacione bezbednosti, kao i druge poslove iz svog delokruga.
Biografija
Sead Mašović je rođen 1981. godine u Novom Pazaru. Osnovnu i srednju školu je završio u rodnom gradu. Osnovne akademske studije završava 2006. godine na Fakultetu za informatiku i informacione tehnologiju Univerziteta u Novom Pazaru, gde iste godine biva angažovan kao saradnik u nastavi na više stručnih predmeta na Fakultetu za informatiku i informacione tehnologije u periodu 2006-2009. Master akademske studije završava 2009. godine na Tehničkom fakultetu „Mihajlo Pupin“ Univerziteta u Novom Sadu, gde dobija zvanje diplomirani inženjer informatike - master. Doktorand je na Prirodno-matematičkom fakultetu Univerziteta u Nišu, na Departmanu za računarske nauke. Autor je 25 naučnih i stručnih radova u međunarodnim i domaćim časopisima od kojih je 7 u časopisima sa SCI/SCIE liste.
Od 2007. godine je uposlenik Gradske uprave za izvorne i poverene poslove grada Novog Pazara u Odeljenju za informacione tehnologije. Pohađao je stručno usavršavanje u trajanju od tri meseca preko Kancelarije za evropske integracije u Indiji na kursu „Advanced Course in Computer Networks Engineering and Management - ITEC/SCAAP courses“ u Centru - Centre for Development of Advanced Computing - Mohali. Završio je i stručno usaršavanje Oracle akademije na kursevima: Database Design and Programming with SQL, Database Programming with PL/SQL i JAVA Fundamentals (Oracle Certied instructor).
Autor je i menadžer više projekata: „Uvođenje GIS-a za Grad Novi Pazar“ - broj granta UNOPS-EP-2015-Grant-108, „Uspostavljanje elektronske uprave Novog Pazara“ - finansiran od strane Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, „Geografski informacioni sistem kao sredstvo za konkurentniji razvoj Novog Pazara i Tutina” - broj granta UNOPS-EUPRO-2019-Grant-120 i „eUprava - Uprava po meri građana” - broj granta UNOPS-SWISSPRO-2019-Grant-031.
U okviru projekta „Uspostavljanje elektronske uprave Novog Pazara“ uspostavljena je „Elektronska skupština“ i „Elektronska pisarnica“ gde grad Novi Pazar dobija prvu nagradu u R.Srbiji u oblasti “Efikasnost i delotvornost” koju dodeljuje Ministarsvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu i Stalna konferencija gradova i opština u okviru Projekta „Unapređenje dobrog upravljanja na lokalnom nivou“.
Odeljenje za tehničke i pomoćne poslove, obezbeđenje i vozni park
Odeljenje za tehničke i pomoćne poslove, obezbeđenje i vozni park obrazuje se za obavljanje poslova koji se odnose na pomoćno-manipulativne, uslužne i druge poslove za organe Grada, investiciono-tekuće održavanje objekata, uređaja i opreme koje koriste organi Grada, poslove održavanja higijene u objektima koje koriste organi Grada, usluge telefonskih komunikacija i audio zapisa, fizičkog obezbeđenja lica i javnih skupova, pružanja usluga prevoza za potrebe organa Grada i staranja o voznom parku, ugostiteljskih usluga za potrebe organa Grada, uručenja rešenja za naplatu javnih prihoda, usluga manuelnog karaktera, obezbeđivanja dragih uslova potrebnih za rad organa Grada, poslove administrativnih sekretara, korišćenje birotehničkih i drugih sredstava opreme, evidenciju i korišćenje i izdavanje osnovnih sredstava i sitnog inventara, uređivanje službenih prostora i prostora za održavanje sastanaka, konferencija, sednica i slično, umnožavanje, štampanje i dostavu materijala za potrebe organa Grada, obezbeđivanje i drugih uslova potrebnih za nesmetan rad organa Grada, kao i drugih poslova u ovoj oblasti
Biografija
Binjoš Ahmedin,rođen 10.03.1960 godine u Tutinu.Osnovnu školu završio u Novom Pazaru a Gimnaziju u Tutinu.Pravni fakultet je završio u Skoplju.Prvo zaposlenje je imao u FO,,Ras“ gde je radio 12 godina na poslovima pravnog referenta ,šefa pravne službe i direktora Sektora za pravna i opšta pitanja.
U julu mesecu 2001 .godine prelazi u Ad,,Polet“ i obavlja poslove Rukovodioca pravne službe a zatim biva izabran za direktora preduzeća.U februaru 2008 godine prelazi u Okružni zatvor i obavlja pravne poslove.
Polovinom 2008. godine postavljen je za sektretara Skupštine grada Novog Pazara i tu ostaje do Oktobra 2023.godine,da bi sa tog mesta nakon raspuštanja Skupštine od strane vlade Republike Srbije bio postavljen za zamenika sekretara Privremenog organa,gde ostaje sve do 13.02.2023.godine.Od 6.03.2023.raspoređuje se na mesto rukovodioca Odeljenja za tehnicke poslove.
Oženjen i otac troje dece.
Odeljenje za informisanje
Odeljenje za informisanje, obrazuje se obavljanje poslova organizovanja blagovremenog i potpunog informisanja građana o radu organa Grada, službi, ustanova i javnih preduzeća čiji je osnivač Grad Novi Pazar, organizovanje konferencija za novinare za potrebe Gradonačelnika i drugih gradskih funkcionera i odgovornih lica, organizovanje informisanja u vanrednim situacijama (poplave, klizišta, sneg, zemljotresi i sl.), objavljivanje oglasa, konkursa i tendera za potrebe Grada, uređivanje i održavanje intenet prezentacije Grada, organizovanje medijskih kampanja i akcija Gradonačelnika i drugih organa Grada, izradu analitičkih materijala o javnom informisanju, uređivanje i izdavanje publikacija od značaja za Grad, koordiniranje komunikacije Gradskih uprava sa javnošću, i obezbeđivanje uslova za rad akreditovanih novinara u Skupštini grada, organizovanje poslova marketinga - natpisa na zgradi Grada, gradskim službenim prostorijama, javnim preduzećima i ustanovama, izrada državnih i gradskih zastava, grbova, simbola Grada, memoranduma Grada, fascikli i dr., poslove protokola i saradnje Grada sa drugim gradovima i opštinama u zemlji i inostranstvu, poslovi lekture i prevodilački poslovi, poslovi prijema domaćih i stranih delegacija i drugi poslovi iz oblasti protokola i saradnje, poslove praćenja štampe i medija, poslove demantija, zlonamernih dezinformacija kojima se narušava i vređa ugled Grada i njenih organa, poslove preduzimanja mera radi ostvarenja pravne zaštite zbog zlonamernog iznošenja i prenošenja dezinformacija koje imaju karakter uvredljivih i klevetničkih izjava i druge poslove od značaja za pravilno informisanje u skladu sa zakonom.
Odeljenje za vanredne situacije i poslove odbrane
Odeljenje se obrazuje radi obavljanja poslova koji se odnose na realizaciju obaveza lokalne samouprave. Odeljenje obavlja sledeće poslove: Izrađuje planove odbrane grada koji su sastavni deo plana odbrane Republike Srbije; Preduzima mere za usklađivanje priprema za odbranu pravnih lica u delatnostima svoje nadležnosti sa planom odbrane Republike Srbije; Preduzima mere za funkcionisanje lokalne samouprave u ratnom i vanrednom stanju; Sprovodi mere pripravnosti i preduzima druge mere potrebne za prelazak na organizaciju u ratnom i vanrednom stanju; Donosi odluku o organizaciji i funkcionisanju civilne zaštite na teritoriji jedinice lokalne samouprave i obezbeđuje njeno sprovođenje u skladu sa jedinstvenim sistemom zaštite i spašavanja; Donosi plan i program razvoja sistema zaštite i spašavanja na teritorije jedinice lokalne samouprave, u skladu sa dugoročnim planom razvoja zaštite i spašavanja Republike Srbije; Planira i utvrđuje izvore finansiranja za razvoj, izgradnju i izvršavanje zadataka zaštite i spašavanja i razvoj civilne zaštite i sprovođenje mera i zadataka civilne zaštite na teritoriji jedinice lokalne samouprave; Neposredno sarađuje sa nadležnim državnim organima, privrednim društvima i drugim pravnim licima; Ostvaruje saradnju sa službama drugih opština i gradova; Usklađuje svoje planove zaštite i spašavanja sa planom zaštite i spašavanja u vanrednim situacija Republike Srbije; Obezbeđuje telekomunikacionu i informacionu podršku za potrebe zaštite i spašavanja, kao i uključenje u telekomunikacioni i informacioni sistem Službe. Službe osmatranja, obaveštavanja i uzbunjivanja i povezuje se sa njim; Izrađuje i donosi Procenu ugroženosti i Plan zaštite i spašavanja u vanrednim situacijama; Prati opasnosti, obaveštava stanovništvo o opasnostima i preduzima druge preventivne mere za smanjenje rizika od elementarnih nepogoda i drugih nesreća; Nabavlja i održava sredstva za uzbunjivanje u okviru sistema javnog uzbunjivanja u Republici Srbiji, učestvuje u izradi studije pokrivenosti sistema javnog uzbunjivanja za teritoriju grada Novog Pazara; Organizuje, razvija i vodi ličnu i kolektivnu zaštitu; Učestvuje u formiranju, organizovanju i opremanju jedinica civilne zaštite opšte namene; Usklađuje planove zaštite i spašavanja u vanrednim situacijama sa susednim opštinama; Obavlja i druge poslove predviđene Zakonom o odbrani i Zakonom o vanrednim situacijama.
Biografija
Ismail Dupljak je rođen 5. 03.1963. godine u Novom Pazaru. Osnovnu I srednju školu je završio u Novom Pazaru a Fakultet političkih nauka u Beogradu 1989. godine i stekao zvanje diplomiranog socijalnog radnika.
U gradskoj upravi grada Novog Pazara radi od 2005. Godine. Oženjen je, otac četvoro dece. Supruga je prosvetni radnik.
Kancelarija za saradnju sa dijasporom
Kancelarija za saradnju sa dijasporom obrazuje se u cilju i vršenja stručnih poslova za potrebe Grada koji se odnose na: ostvarivanje, očuvanje i osnaživanje veze između grada Novog Pazara i dijaspore u oblastima ekonomije, turizma i kulture; stvaranje uslova za integrisanje pripadnika dijaspore u ekonomski i kulturni život Novog Pazara; organizovanje susreta matice i dijaspore u cilju produbljivanja saradnje u oblastima ekonomije, kulture, turizma i sporta. Aktivnosti Kancelarije su usmjerene ka poboljšanju informisanosti dijaspore o tradiciji, kulturi, privredi i mogućnostima investiranja u Novi Pazar, ali i ka pružanju podrške u vezi sa osnivanjem firmi i njihovog poslovanja, a sve u cilju ohrabrivanja naših ljudi u dijaspori i povratnika da investiraju u otpočinjanje biznisa na teritoriji grada, od čega bi korist imali oni sami, njihove porodice, ali i lokalna samouprava i privreda zemlje u cjelini. Kancelarija će obavljati stalnu komunikaciju sa dijasporom u vidu pružanja informacija o novinama u zakonskoj regulativi, uslovima poslovanja i mogućnosti ulaganja. Kancelarija vodi bazu podataka o građanima Novog Pazara u dijaspori.
Kancelarija za saradnju sa civilnim sektorom
Kancelarija za saradnju sa civilnim sektorom je organizovana u cilju uključivanja organizacija civilnog društva u dijalog i partnerski odnos sa institucijama Grada Novog Pazara, koja se zasniva na stalnoj, transparentnoj i strukturisanoj komunikaciji i redovnoj razmeni iskustava, informacija i mišljenja.
Delokrug poslova Kancelarije:
- Iniciranje dijaloga sa civilnim društvom o pitanjima od zajedničkog interesa u lokalnoj zajednici;
- Učešće u pripremi i praćenju sprovođenja strateških dokumenata, koji se odnose na stvaranje podsticajnog okruženja za razvoj civilnog društva, u cilju daljeg razvoja saradnje javnog. privatnog i civilnog sektora na teritoriji Grada Novog Pazara;
- Iniciranje donošenja propisa i drugih akata kojima se uređuje položaj udruženja i drugih organizacija civilnog društva, kao temelja izgradnje demokratskog, inkluzivnog i solidarnog društva;
- Učešće u pripremi zbimih izveštaja koji se dostavljaju Gradskom veću Grada Novog Pazara o utrošku sredstava koja su, kao podrška projektnim i programskim aktivnostima, obezbeđena i isplaćena udruženjima i drugim organizacijama civilnog društva iz sredstava budžeta Grada Novog Pazara;
- Učešće u pripremi i analizi efekata i rezultata koji su ostvareni kroz realizaciju programa i projekata koji su finansirani i sufinansirani sredstvima iz budžeta Grada Novog Pazara;
- Organizovanje okruglih stolova i konferencija;
- Prikupljanje i distribuiranje informacija od značaja za rad udruženja i drugih organizacija civilnog društva u lokalnoj zajednici;
- Obavljanje stručnih poslova u vezi sa saradnjom i razmenom iskustava sa sličnim institucijama u zemlji, regionu, zemljama Evropske unije i svetu;
- Saradnja sa nadležnim organima Grada Novog Pazara u obavljanju poslova, koji se odnose na pripremu programa i projekata kojima Grad Novi Pazar konkuriše kod fondova Evropske unije i i drugih fondova za podršku civilnom društvu;
- Pripremanje akata kojima Grad Novi Pazar nadzire, usmerava i usklađuje poslove organa uprave koji su u vezi sa pitanjima razvoja civilnog društva i saradnje Grada Novog Pazara sa civilnim društvom, kao i sa načinima na koji se javnost obaveštava o aktivnostima usmerenim na razvoj civilnog društva i saradnji Grada Novog Pazara sa civilnim društvom;
- Saradnja sa organima Grada Novog Pazara koji finansiraju programe i projekte udruženja, kao i sa udruženjima i drugim organizacijama civilnog društva u izradi relevantnih dokumenata i propisa;
- Promocija poslova koji su u vezi sa razvojem i saradnjom sa civilnim društvom;
- Učestvovanje u pripremi, pružanje stručne pomoći i davanje predloga za izradu akata koje donose organi Grada Novog Pazara u vezi sa finansiranjem i radom civilnog sektora.
- Učestvuje u pripremama i raspisivanju javnih konkursa za dodelu sredstava organizacijama civilnog društva u skladu sa Zakonom.
- Obavljanje i drugih poslova iz oblasti razvoja civilnog društva i saradnje sa civilnim društvom.
Kabinet gradonačelnika
Kabinet gradonačelnika je posebna organizaciona jedinica koja se obrazuje za obavljanje savetodavnih i protokolarnih poslova, poslova za odnose s javnošću i administrativno-tehničke poslova koji su značajni za rad Gradonačelnika. Kabinet gradonačelnika obavlja poslove pripreme radnih i drugih sastanaka; poslove praćenja aktivnosti na realizaciji utvrđenih obaveza; prijeme stranaka koje se neposredno obraćaju Gradonačelniku i poslove postupanja po njihovim predstavkama, pritužbama, zahtevima i molbama; poslove tehničkog sekretara Gradonačelnika, obrade i sređivanje akata, predmeta i dokumentacije vezane za aktivnosti Gradonačelnika; druge poslove vezane za ostvarivanje nadležnosti Gradonačelnika, u skladu sa zakonom. Radom Kabineta gradonačelnika, kao posebne organizacione jedinice, rukovodi šef Kabineta. Šef Kabineta i zaposleni na radnim mestima u Kabinetu gradonačelnika, saglasno zakonu, zasnivaju radni odnos na određeno vreme – dok traje dužnost Gradonačelnika. Šef Kabineta za svoj rad odgovara Gradonačelniku.