A- A A+

Нови Пазар део кампање ТО, под слоганом "Србија доживи"

Туристичка организација Србије у сарадњи са локалном самоуправом и Туристичком организацијом Нови Пазар има изузетно важну улогу у промоцији туристичких потенцијала нашег града. Директорка ТО Србије Марија Лабовић састала се, током посете Новом Пазару, са градоначелником Нихатом Бишевцем како би разговарали о унапређењу постојећих и стварању нових смештајних капацитета и још бољој презентацији туристичке понуде.

"Има Нови Пазар пуно потенцијала за даљи развој туризма и проширење капацитета. Наши предузетници су тај тренд препознали и изградња хотела се наставља. Град је у односу на претходни период већ сада значајно повећао капацитете и унапредио квалитет услуга. Поред великог броја споменика, наша предност су предивна природна окружења, близина Пештери, Голије, Рогозне.... Имамо изузетан потенцијал за бањски, здравствени туризам и много је разлога да нас посете домаћи и страни туристи", поручио је градоначелник Нихат Бишевац, позивајући све да посете музеј на отвореном, град Нови Пазар.

"Ово је град у коме се прожимају две културе, много различитости и људско доброчинство и гостопримство. Нови Пазар је и град добрих домаћина у чију је туристичку инфраструктуру Министарство туризма, на чијем је челу био Расим Љајић, уложило је преко 300 милиона динара. То је допринело унапређењу туристичке услуге, а подршка не изостаје ни са актуелном министарском Тањом Матић", казао је градоначелник Бишевац.

Из Туристичке организације Србије поручено је да је увек посебно задовољство доћи у Нови Пазар.
"Дивно је видети колико се овде конкретних ствари ради што резултира све богатијом, садржајнијом туристичком понудом Новог Пазара и околине. Имате све што туристи траже, доживљај, успомене са дестинације на коју људи долазе. Богато историјско наслеђе, мултикултуралност, природне лепоте и бањски туризам који имате, све су што модеран туриста тражи. Ако томе додамо незаобилазну гастрономију и гостољубивост, Нови Пазар се на лествици туристичких дестинација Србије високо позиционира", рекла је Лабовић.
Туристичка организација Србије води континуирану кампању туризма наше земље. У оквиру тог пројекта, у току је промоција бренда "Србија доживи", којим је обухваћен и Нови Пазар.

"Договарали смо се око материјала које ћемо користити са ових локалитета, око кампање коју ћемо усмеравати на Нови Пазар и околину, као и око припреме за заједничке наступе на приоритетним тржиштима. Кад је о Новом Пазару реч, то су пре свега Босна и Херцеговина и Турска, али и све друге земље, првенствено из овог региона, јер су њихови грађани, природно, најчешћи посетиоци", закључила је Лабовић, наглашавајући да је успостављање авио саобраћаја на релацији Краљево - Истанбул додатна олакшица за привлачење туриста из Турске.
Делегација је након састанка обишла новопазарску Кулу мотриљу, здање чију реконструкцију је финансијски подржало Министарство трговине, туризма и телекомуникација.

Влада Републике Србије
USAID
EP 280 160 CIR1
Стална конференција градова и општина
OSCE
unops