A- A A+

Kvalitet usluga Gradske uprave u porastu, građani zadovoljni

Prema izveštaju PROGRES-a i CESIDA, građani su pozitivno ocenili kvalitet usluga koje pruža Gradska uprava u Novom Pazaru, a poverenje u rad gradskih institucija takođe je u porastu. Raste i poverenje u sve gradske institucije pojedinačno, gradonačelnika, administraciju, veće i skupštinu. Načelnik Gradske uprave istakao je da su ljubaznost i profesionalnost službenika prema strankama odnosno građanima, ključni.

“Kako bismo unapredili ovu oblast, mi smo usvojili Kodeks časti koji će nam omogućiti da pobošljamo kvalitet rada službenika.

Kada je reč o pružanju konkretnih usluga, rokovi uglavnom zavise od zakonskih propisa koji se menjaju. Da napomenem da što se tiče upravnog postupka, rok za rešavanje je 60 dana, a predmeti se obrađuju mnogo brže. Ovo pokazuje da su očekivanja građana porasla i drago nam je da je tako. Trudićemo se da opravdamo očekivanja”, rekao je načelnik Gradske uprave Almir Leković. On je pozvao građane da prijave neregularnosti u radi službenika na nekoliko načina (putem podneska ili mejla) i apelovao da naročito ozbiljno shvate mogućnost prijavljivanja eventualne korupcije.

U 2018. godini u pogledu efikasnosti pružanja usluga, Gradska uprava će uvesti niz novina, a realizacija nekih je  već započela.

“Mi smo kroz strategiju komunicijranja i razne aktivnosti pokrenuli poboljšanje informisanosti građana i to se poklapa sa rezultatima istraživanja. Planirano je da se pokrene infoplut, kao živi kontakt sa građanima na samom ulazu u GU jer su građani pokazali da na taj način žele da se informišu o procedurama. Već narednog meseca ćemo štampati brošure koji će sadržati precizne odgovore na najčešće postavljena pitanja i jasna upustva u vezi sa rfadom GU. Ovakav tekst se nalazi na gradskom sajtu kao i elektronski registar procedura gde se građani i sada mogu informisati”, rekla je Hana Salihagić, rukovodilac Odeljenja za informisanje, ističući da su u planu i takozvane građanske akademije, osmišljenje da javnost upoznaju sa nadležnostima i funkcionisanjem lokalne samouprave.

“Za građane koji to budu želeli, pokrenućemo SMS servis preko kog će moći da dobijaju informacije o radu GU koje su značajne za njih. Sem toga, do kraja 2018. U planu je elektronska pisarnica koja treba da omogući praćenje predmeta. To konkretno znači da će građanima putem SMS stizati obaveštenje o tome u kojoj fazi se njihov predmet u nadležnosti Gradske uprave nalazi”, zaključila je Salihagićeva.

Iz Gradske uprave najavili su još jednu izuzetnu novinu u formi građanskog budžeta koji će na jednostavan i razumljiv način približiti građanima način upravljanja budžetskim sredstvima na lokalnom nivou.  

Foto galerija

0
0
0
s2smodern

Vlada Republike Srbije
USAID
Evropski PROGRES
Stalna Konferencija Gradova i Opština
OSCE
tika