A- A A+

Novi Pazar deo kampanje TO, pod sloganom "Srbija doživi"

Turistička organizacija Srbije u saradnji sa lokalnom samoupravom i Turističkom organizacijom Novi Pazar ima izuzetno važnu ulogu u promociji turističkih potencijala našeg grada. Direktorka TO Srbije Marija Labović sastala se, tokom posete Novom Pazaru, sa gradonačelnikom Nihatom Biševcem kako bi razgovarali o unapređenju postojećih i stvaranju novih smeštajnih kapaciteta i još boljoj prezentaciji turističke ponude.
 
"Ima Novi Pazar puno potencijala za dalji razvoj turizma i proširenje kapaciteta. Naši preduzetnici su taj trend prepoznali i izgradnja hotela se nastavlja. Grad je u odnosu na prethodni period već sada značajno povećao kapacitete i unapredio kvalitet usluga. Pored velikog broja spomenika, naša prednost su predivna prirodna okruženja, blizina Pešteri, Golije, Rogozne.... Imamo  izuzetan potencijal za banjski, zdravstveni turizam i mnogo je razloga da nas posete domaći i strani turisti", poručio je gradonačelnik Nihat Biševac, pozivajući sve da posete muzej na otvorenom, grad Novi Pazar.
 
"Ovo je grad u kome se prožimaju dve kulture, mnogo različitosti i ljudsko dobročinstvo i gostoprimstvo. Novi Pazar je i grad dobrih domaćina u čiju je turističku infrastrukturu Ministarstvo turizma, na čijem je čelu bio Rasim Ljajić, uložilo je preko 300 miliona dinara. To je doprinelo unapređenju turističke usluge, a podrška ne izostaje ni sa aktuelnom ministarskom Tanjom Matić", kazao je gradonačelnik Biševac.
 
Iz Turističke organizacije Srbije poručeno je da je uvek posebno zadovoljstvo doći u Novi Pazar.
"Divno je videti koliko se ovde konkretnih stvari radi što rezultira sve bogatijom, sadržajnijom turističkom ponudom Novog Pazara i okoline. Imate sve što turisti traže, doživljaj, uspomene sa destinacije na koju ljudi dolaze. Bogato istorijsko nasleđe, multikulturalnost, prirodne lepote i banjski turizam koji imate, sve su što moderan turista traži. Ako tome dodamo nezaobilaznu gastronomiju i gostoljubivost, Novi Pazar se na lestvici turističkih destinacija Srbije visoko pozicionira", rekla je Labović.
Turistička organizacija Srbije vodi kontinuiranu kampanju turizma naše zemlje. U okviru tog projekta, u toku je promocija brenda "Srbija doživi", kojim je obuhvaćen i Novi Pazar.
 
"Dogovarali smo se oko materijala koje ćemo koristiti sa ovih lokaliteta, oko kampanje koju ćemo usmeravati na Novi Pazar i okolinu, kao i oko pripreme za zajedničke nastupe na prioritetnim tržištima. Kad je o Novom Pazaru reč, to su pre svega Bosna i Hercegovina i Turska, ali i sve druge zemlje, prvenstveno iz ovog regiona, jer su njihovi građani, prirodno, najčešći posetioci", zaključila je Labović, naglašavajući da je uspostavljanje avio saobraćaja na relaciji Kraljevo - Istanbul dodatna olakšica za privlačenje turista iz Turske.
Delegacija je nakon sastanka obišla novopazarsku Kulu motrilju, zdanje čiju rekonstrukciju je finansijski podržalo Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

Vlada Republike Srbije
USAID
ЕУПРО+
Stalna Konferencija Gradova i Opština
OSCE
unops