A- A A+

Квалитет услуга Градске управе у порасту, грађани задовољни

Према извештају ПРОГРЕС-а и ЦЕСИДА, грађани су позитивно оценили квалитет услуга које пружа Градска управа у Новом Пазару, а поверење у рад градских институција такође је у порасту. Расте и поверење у све градске институције појединачно, градоначелника, администрацију, веће и скупштину. Начелник Градске управе истакао је да су љубазност и професионалност службеника према странкама односно грађанима, кључни.

“Како бисмо унапредили ову област, ми смо усвојили Кодекс части који ће нам омогућити да побошљамо квалитет рада службеника.

Када је реч о пружању конкретних услуга, рокови углавном зависе од законских прописа који се мењају. Да напоменем да што се тиче управног поступка, рок за решавање је 60 дана, а предмети се обрађују много брже. Ово показује да су очекивања грађана порасла и драго нам је да је тако. Трудићемо се да оправдамо очекивања”, рекао је начелник Градске управе Алмир Лековић. Он је позвао грађане да пријаве нерегуларности у ради службеника на неколико начина (путем поднеска или мејла) и апеловао да нарочито озбиљно схвате могућност пријављивања евентуалне корупције.

У 2018. години у погледу ефикасности пружања услуга, Градска управа ће увести низ новина, а реализација неких је  већ започела.

“Ми смо кроз стратегију комуницијрања и разне активности покренули побољшање информисаности грађана и то се поклапа са резултатима истраживања. Планирано је да се покрене инфоплут, као живи контакт са грађанима на самом улазу у ГУ јер су грађани показали да на тај начин желе да се информишу о процедурама. Већ наредног месеца ћемо штампати брошуре који ће садржати прецизне одговоре на најчешће постављена питања и јасна упуства у вези са рфадом ГУ. Овакав текст се налази на градском сајту као и електронски регистар процедура где се грађани и сада могу информисати”, рекла је Хана Салихагић, руководилац Одељења за информисање, истичући да су у плану и такозване грађанске академије, осмишљење да јавност упознају са надлежностима и функционисањем локалне самоуправе.

“За грађане који то буду желели, покренућемо СМС сервис преко ког ће моћи да добијају информације о раду ГУ које су значајне за њих. Сем тога, до краја 2018. У плану је електронска писарница која треба да омогући праћење предмета. То конкретно значи да ће грађанима путем СМС стизати обавештење о томе у којој фази се њихов предмет у надлежности Градске управе налази”, закључила је Салихагићева.

Из Градске управе најавили су још једну изузетну новину у форми грађанског буџета који ће на једноставан и разумљив начин приближити грађанима начин управљања буџетским средствима на локалном нивоу.  

Фото галерија

Влада Републике Србије
USAID
EP 280 160 CIR1
Стална конференција градова и општина
OSCE
unops