A- A A+

Електронским путем до решавања проблема

Захваљући разним видовима комуникације са грађанима Новог Пазара, олакшано је решавање њихових проблема који се пријављују углавном електронским путем, речено је радију Сто плус у кабинету градоначелника овог града.

Члан кабинета Ајша Шкријељ истакла је да грађани најчешће комуналне, али и друге проблеме, пријављују путем апликација “Питајте градоначелника” и “Пријавите комунални проблем”.

“Грађани нам се највише обраћају путем апликације 'Питајте градончелника', јер им то можда улива највише поверења. Најчешче се пријављују комунални проблеми, али се грађани жале и на саобраћајне гужве и прљаве улице”, рекла је Шкријељ.

Она је додала да се овакав вид комуникације показао као пример добре праксе захваљујући којој је решен велики број проблема.

“Сматрамо да је на овај начин решено око 90 одсто проблема грађана. Апелујемо на њих да и даље наставе да нам се обраћају електронским путем и указују на своје проблеме”, навела је Шкријељ.

У последњих шест месеци кабинету градонечелника јавило се око 70 грађана, који су путем маила пријавили неки проблем у граду.

Извор: radiostoplus.com

0
0
0
s2sdefault

Влада Републике Србије
USAID
Европски ПРОГРЕС
Стална конференција градова и општина
OSCE
TIKA